Content Marketing — teksty, tłumaczenia, grafiki, Social Media, reklama ADS, pozycjonowanie

[vc_row enable_parallax=”” parallax_speed=”0.5″ css=”.vc_custom_1622628065716{padding-top: 100px !important;}”][vc_column offset=”vc_hidden-lg vc_hidden-md vc_hidden-sm”][vc_single_image image=”34009″ img_size=”full” onclick=”custom_link” link=”/kontakt/”][vc_column_text]

Jesteśmy dla Ciebie!

Szukasz kogoś, kto opisze produkty w Twoim sklepie internetowym, stworzy treści na stronę lub artykuły?

Wybierz Conture – postaw na siłę słowa i teksty, które sprzedają.

[/vc_column_text][vc_column_text]

Masz pytania dotyczące oferty?

 696 43 61 56
 biuro@conture.pl[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]Uważasz że artykuły inne od marketingowych nie zwiększają sprzedaży? Oby nie! Dobrze przygotowane artykuły poradnikowe to zaspokojenie potrzeb Twoich klientów.

Opisując odpowiednie tematy wychodzimy naprzeciw klientowi i rozwiewamy jego wątpliwości. Taki klient chętniej wraca żeby wybrać Twoją usługę!

Sprawdź ile wartości wniesienie dobrze przygotowany artykuł poradnikowy!


 

Artykuły poradnikowe
czym są?

Obecnie większości informacji poszukujemy w internecie. To z sieci czerpiemy wiedzę na rozmaite tematy – od sposobów na przeprowadzenie remontu mieszkania, inspiracji dotyczących wystroju wnętrz czy ubioru, aż do bardziej skomplikowanych kwestii związanych np. z wyborem konta bankowego czy lokaty oszczędnościowej.

Artykuły poradnikowe dostarczają czytelnikom wiedzy na takie tematy, zaspokajają ciekawość i zapewniają praktyczne porady, które można wykorzystać w codziennym życiu.

Poradniki mogą być również doskonałym narzędziem marketingowym. W taki tekst można wpleść informacje o sprzedawanym produkcie, przedstawić jego zalety i sposób użycia, zachęcając tym samym czytelnika do zakupu.

Dlaczego warto publikować
artykułu poradnikowe?

Klienci często szukają dodatkowych informacji, których nie zawierają opisy produktów. Z szerokiego asortymentu artykułów dostępnych na rynku chcą wybrać taki, który w pełni zaspokoi ich potrzeby. Pisanie artykułów poradnikowych jest więc doskonałym sposobem na promocję, pozwala bowiem przedstawić Państwa produkt w korzystnym świetle, pokazuje jego konkretne zastosowania i jego przewagę nad produktami konkurencji.

Teksty poradnikowe są więc dla czytelnika przydatne i ciekawe, dają mu konkretną wiedzę, której nie znalazłby w hasłach reklamowych czy opisach. Dodatkowo forma poradnika nie daje wrażenia nachalnej reklamy, czyli tego, czego odbiorcy zdecydowanie nie lubią.

Dzięki tekstom poradnikowym wysokiej jakości Państwa firma będzie postrzegana jako ekspert w swojej dziedzinie, dzielący się z klientem nie tylko produktami, ale również wiedzą i doświadczeniem.

Firma publikująca poradniki sprawia wrażenie przyjaźnie nastawionej oraz chętnie budującej społeczność wokół marki. Liczy się dla niej relacja z klientami, a nie tylko zysk.

Tworzenie treści na stronę czy bloga w formie poradników ma więc kilka zasadniczych zalet. Pozwala dokładnie przedstawić produkt i jego możliwości, kreuje wizerunek eksperta i dostarcza czytelnikom praktycznej wiedzy. To wszystko sprawia, że zwiększa się ruch na stronie, a także rośnie współczynnik konwersji. Konwersja jest tym, co w marketingu internetowym najważniejsze – określa ona ilość działań internautów pożądanych przez właściciela strony, czyli np. zakup produktu czy zapisanie się do newslettera. Wedle badań artykuły wysokiej jakości zwiększają współczynnik konwersji nawet siedmiokrotnie![/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″ offset=”vc_hidden-xs”][vc_single_image image=”33851″ img_size=”full” onclick=”custom_link” link=”/kontakt/”][vc_column_text]

Jesteśmy dla Ciebie!

Szukasz kogoś, kto opisze produkty w Twoim sklepie internetowym, stworzy treści na stronę lub artykuły?

Wybierz Conture – postaw na siłę słowa i teksty, które sprzedają.

[/vc_column_text][vc_column_text]

Masz pytania dotyczące oferty?

 696 43 61 56
 biuro@conture.pl[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row enable_parallax=”” parallax_speed=”0.5″][vc_column width=”2/3″][vc_single_image image=”34010″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”custom_link” link=”/kontakt/”][vc_column_text]

Jak pisać
artykuły poradnikowe?

Pierwszym krokiem do dobrego tekstu zawsze jest określenie grupy docelowej. Należy się dobrze zastanowić, do kogo mają trafić nasze treści i jaka jest grupa potencjalnych odbiorców. W przypadku poradników najważniejsze jest zadowolenie klienta, a ono warunkowane jest przydatnością informacji. Dlatego należy dokładnie określić, jakie są potrzeby naszych potencjalnych klientów i jakich informacji mogą oni poszukiwać.

Kolejny krok to research, czyli zaznajomienie się z opisywanym tematem. Każdy merytoryczny tekst powinien opierać się na rzetelnych źródłach i materiałach. Nawet jeśli jesteś specjalistą w opisywanym temacie, warto przeczytać kilka tekstów na innych stronach, może zainspirują Cię do ciekawszego ujęcia tematu lub dadzą pomysł, jak opisać go lepiej niż konkurencja.

Następnie należy stworzyć plan tekstu – uporządkować materiały, ułożyć schemat artykułu i zaplanować śródtytuły. Na tym etapie istotne jest uwzględnienie zasad SEO, których użycie zagwarantuje Państwu lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarkach.

Pisanie tekstów pod SEO wymaga ustalenia fraz kluczowych, czyli takich, które internauci wpisują w wyszukiwarki. Zawarcie ich w tekście sprawi, że algorytmy google umieszczą stronę na wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania, a to ma kluczowe znaczenie dla zwiększenia ruchu na stronie.

Ostatnim etapem jest oczywiście samo pisanie. Pamiętać trzeba o tym, że jest to poradnik, więc czytelnik prawdopodobnie nie ma wiedzy na dany temat. Opisywane zagadnienia należy więc ująć jak najprościej, stosując przystępny, zrozumiały język i krok po kroku wyjaśniając wszystkie interesujące czytelnika kwestie. Nie można również zapominać o odpowiednim formatowaniu tekstu, aby przyjemniej się go czytało.

Profesjonalne artykuły poradnikowe
nasza oferta

Tworzenie wartościowego contentu nie jest wcale takie łatwe. Pamiętać musimy o odpowiednim researchu, dopasowaniu języka do odbiorcy, formatowaniu tekstu i zasadach SEO. Uzyskanie wysokiej pozycji w wyszukiwarkach jest zasadniczym celem marketingu internetowego, a wpływ na nią ma wiele czynników. Dlatego warto skorzystać z usług profesjonalnej agencji content marketingowej.

W Conture doskonale wiemy, jak pisać artykuły SEO i jednocześnie zachęcać klientów do konkretnych aktywności (np. dokonania zakupu). Współpracujemy z przedsiębiorcami z PoznaniaKrakowaWarszawyGdańskaŁodziWrocławia i wielu innych miast w Polsce, dostarczając im profesjonalnych tekstówartykułów prasowych, opisów produktów i innych treści na strony internetowe i blogi.

Nasi copywriterzy mają duże doświadczenie i do każdego tematu podchodzą z pełnym profesjonalizmem. Zaczynamy zawsze od dokładnego researchu, chcąc dowiedzieć się jak najwięcej o Państwa produktach czy usługach. Następnie identyfikujemy grupę docelową i ustalamy frazy kluczowe, aby zapewnić Państwu wysoką pozycję w wyszukiwarkach. Tworząc teksty skupiamy się na ich wartości merytorycznej, aby Państwa klienci rzeczywiście mogli się czegoś dowiedzieć i by chętnie wracali na Państwa stronę po kolejne dawki informacji.

Nie czekaj, skorzystaj z naszych usług i nadaj Conture swojej marce![/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1622636852243{padding-top: 30px !important;padding-bottom: 30px !important;background-color: #f8f8f8 !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Możesz bezpośrednio skontaktować się z nami:
telefonicznie: 696 436 156
mailowo: kontakt@conture.pl

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Uzupełnij formularz i opisz krótko szczegóły dotyczące zlecenia

[/vc_column_text][vc_column_text]

Wrócimy do Ciebie z wyceną i wskazówkami jak zwiększyć sprzedaż i widoczność strony!

[/vc_column_text]

    Opisy produktów, kategorii.Artykuły poradnikoweArtykuły branżowe, eksperckie.Artykuły reklamowe/sponsorowaneTreści na strony www, treści na podstronyInne.

    W j. polskimW j.angielskimW j.niemieckimW j.francuskimW j.hiszpańskim

    [vc_empty_space height=”100px”][/vc_column][/vc_row]