Content marketing jako narzędzie promocji różnej wielkości przedsiębiorstw. – Brief.pl
0 CommentsBez wątpienia, polscy przedsiębiorcy przeznaczają coraz więcej środków na reklamę w internecie – potwierdza to choćby ostatni raport IAB AdEx, według którego wydatki na digital osiągnęły wartość 4,5 miliarda złotych. Nic dziwnego, bowiem narzędzia takie jak np. telemarketing znacznie straciły na swojej mocy sprzedażowej, z kolei wysyłanie ofert handlowych do adresatów z zakupionej bazy mailingowej grozi obecnie karą. W zamian polskie firmy i przedsiębiorstwa mają do dyspozycji m.in. content marketing, który nie tylko wspomaga działania SEO, ale pozwala także zbudować określony wizerunek marki.
autor: Patrycja Stachowiak
Udostępnij
About Content
You May Also Like
Jak personalizacja reklam wpływa na wyniki sprzedażowe?
By Content Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak poprawić widoczność Twojej strony? Sposoby na zwiększenie CTR
By Content E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Storydoing – strategia, która zastąpi storytelling?
By Content Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Insight konsumencki a komunikacja — jak wpływa na strategię content marketingową?
By Content Blogi firmowe, Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Webwriting — jak tworzyć angażujący content na www?
By Content Blogi firmowe, Content marketing, Opisy produktów, kategorii, Treści specjalistyczne, eksperckie
Kiedy celować w wąskie, a kiedy w szerokie grupy odbiorców — content experience w praktyce
By Content Bez kategorii, Blogi firmowe, Content marketing, E-commerce, Treści specjalistyczne, eksperckie
Content marketing — trendy w 2021 roku
By Content Content marketing, Nowinki z branży, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
6 sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym za pomocą treści
By Content E-commerce, Opisy produktów, kategorii, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Dlaczego warto postawić na unikalne treści? Duplicate content, czyli jak powielona treść może szkodzić. – MŚPBiznes
Wieczna pogoń za króliczkiem. Co sprawdza się we współczesnym content marketingu? – Marketing przy kawie.
Opisy produktów i kategorii – jaką powinny mieć długość i co powinny zawierać?
By Content Content marketing, E-commerce, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Pisanie artykułów poradnikowych – praktyczne wskazówki
By Content Blogi firmowe, Content marketing, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Artykuły sponsorowane – czy warto w nie inwestować?
By Content Blogi firmowe, Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Opis menu – jak za pomocą tekstu przekonać do zakupu potraw?
By Content Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak prowadzić blog firmowy? Poradnik dla dostawców sprzętu dla gastronomii
By Content Blogi firmowe, Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak napisać dobre opisy produktów z branży HoReCa?
By Content Content marketing, E-commerce, Opisy produktów, kategorii, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
User Generated Content i jego rola w działaniach marketingowych
By Content Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak zwracać się do czytelnika, czyli sposób komunikacji z odbiorcą
By Content Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak napisać dobre case study?
By Content Case Studies, Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Copywriting produktowy – dlaczego warto?
By Content Content marketing, E-commerce, Opisy produktów, kategorii, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak pisać dobre teksty na stronę internetową?
By Content Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Polski użytkownik Facebooka – garść statystyk
By Content Content marketing, Nowinki z branży, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie