Content marketing jako narzędzie promocji różnej wielkości przedsiębiorstw. – Brief.pl
0 CommentsBez wątpienia, polscy przedsiębiorcy przeznaczają coraz więcej środków na reklamę w internecie – potwierdza to choćby ostatni raport IAB AdEx, według którego wydatki na digital osiągnęły wartość 4,5 miliarda złotych. Nic dziwnego, bowiem narzędzia takie jak np. telemarketing znacznie straciły na swojej mocy sprzedażowej, z kolei wysyłanie ofert handlowych do adresatów z zakupionej bazy mailingowej grozi obecnie karą. W zamian polskie firmy i przedsiębiorstwa mają do dyspozycji m.in. content marketing, który nie tylko wspomaga działania SEO, ale pozwala także zbudować określony wizerunek marki.
autor: Patrycja Stachowiak
Udostępnij
About wybieramcontent
You May Also Like
SEO Dropshipping – jak zacząć właściwe pozycjonowanie?
By wybieramcontent Content marketing, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Kiedy celować w wąskie, a kiedy w szerokie grupy odbiorców — content experience w praktyce
By wybieramcontent Bez kategorii, Blogi firmowe, Content marketing, E-commerce, Treści specjalistyczne, eksperckie
Content marketing — trendy w 2021 roku
By wybieramcontent Content marketing, Nowinki z branży, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
6 sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym za pomocą treści
By wybieramcontent E-commerce, Opisy produktów, kategorii, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Dlaczego warto postawić na unikalne treści? Duplicate content, czyli jak powielona treść może szkodzić. – MŚPBiznes
Wieczna pogoń za króliczkiem. Co sprawdza się we współczesnym content marketingu? – Marketing przy kawie.
Opisy produktów i kategorii – jaką powinny mieć długość i co powinny zawierać?
By wybieramcontent Content marketing, E-commerce, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Pisanie artykułów poradnikowych – praktyczne wskazówki
By wybieramcontent Blogi firmowe, Content marketing, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Artykuły sponsorowane – czy warto w nie inwestować?
By wybieramcontent Blogi firmowe, Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Opis menu – jak za pomocą tekstu przekonać do zakupu potraw?
By wybieramcontent Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak prowadzić blog firmowy? Poradnik dla dostawców sprzętu dla gastronomii
By wybieramcontent Blogi firmowe, Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak napisać dobre opisy produktów z branży HoReCa?
By wybieramcontent Content marketing, E-commerce, Opisy produktów, kategorii, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
User Generated Content i jego rola w działaniach marketingowych
By wybieramcontent Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Artykuł sponsorowany – jak go napisać, żeby wzbudzał zainteresowanie?
By wybieramcontent Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak zwracać się do czytelnika, czyli sposób komunikacji z odbiorcą
By wybieramcontent Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak napisać dobre case study?
By wybieramcontent Case Studies, Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Copywriting produktowy – dlaczego warto?
By wybieramcontent Content marketing, E-commerce, Opisy produktów, kategorii, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak pisać dobre teksty na stronę internetową?
By wybieramcontent Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak zbudować zaangażowanie w mediach społecznościowych?
By wybieramcontent Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Walka o Stories – czyli Instagram vs. Snapchat
By wybieramcontent Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Polski użytkownik Facebooka – garść statystyk
By wybieramcontent Content marketing, Nowinki z branży, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie