Wieczna pogoń za króliczkiem. Co sprawdza się we współczesnym content marketingu? – Marketing przy kawie.

Wieczna pogoń za króliczkiem. Co sprawdza się we współczesnym content marketingu? – Marketing przy kawie.

0 Comments

Z prymitywnym preclem niewiele dziś zdziałasz w content marketingu. Potrzebujesz prawdziwych tekstów – rzetelnych, zajmujących i przydatnych właśnie dla twoich odbiorców. Na twojej stronie odwiedzający powinien poczuć się jak Alicja w Czarodziejskim Świecie Produktów. Jak ten świat stworzyć?

W 1865 roku została wydana „Alicja w Krainie Czarów”, która na zawsze zmieniła literaturę dla dzieci. Wprowadziła do niej olbrzymią porcję wyobraźni i przedziwną logikę snu. Czy content marketing jest podobnie nowatorskim pomysłem? Ten burzliwie rozwijający się typ marketingu zawsze będzie nieco przypominał pogoń za króliczkiem. Może jednak możliwe jest sformułowanie kilku jego uniwersalnych zasad?

 

autor: Kornel Maliszewski

 

CZYTAJ WIĘCEJ

0

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *