Wieczna pogoń za króliczkiem. Co sprawdza się we współczesnym content marketingu? – Marketing przy kawie.
0 CommentsZ prymitywnym preclem niewiele dziś zdziałasz w content marketingu. Potrzebujesz prawdziwych tekstów – rzetelnych, zajmujących i przydatnych właśnie dla twoich odbiorców. Na twojej stronie odwiedzający powinien poczuć się jak Alicja w Czarodziejskim Świecie Produktów. Jak ten świat stworzyć?
W 1865 roku została wydana „Alicja w Krainie Czarów”, która na zawsze zmieniła literaturę dla dzieci. Wprowadziła do niej olbrzymią porcję wyobraźni i przedziwną logikę snu. Czy content marketing jest podobnie nowatorskim pomysłem? Ten burzliwie rozwijający się typ marketingu zawsze będzie nieco przypominał pogoń za króliczkiem. Może jednak możliwe jest sformułowanie kilku jego uniwersalnych zasad?
autor: Kornel Maliszewski
Udostępnij
About Content
You May Also Like
Jak personalizacja reklam wpływa na wyniki sprzedażowe?
By Content Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak poprawić widoczność Twojej strony? Sposoby na zwiększenie CTR
By Content E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Storydoing – strategia, która zastąpi storytelling?
By Content Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Insight konsumencki a komunikacja — jak wpływa na strategię content marketingową?
By Content Blogi firmowe, Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Webwriting — jak tworzyć angażujący content na www?
By Content Blogi firmowe, Content marketing, Opisy produktów, kategorii, Treści specjalistyczne, eksperckie
Kiedy celować w wąskie, a kiedy w szerokie grupy odbiorców — content experience w praktyce
By Content Bez kategorii, Blogi firmowe, Content marketing, E-commerce, Treści specjalistyczne, eksperckie
Content marketing — trendy w 2021 roku
By Content Content marketing, Nowinki z branży, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
6 sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym za pomocą treści
By Content E-commerce, Opisy produktów, kategorii, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Dlaczego warto postawić na unikalne treści? Duplicate content, czyli jak powielona treść może szkodzić. – MŚPBiznes
Opisy produktów i kategorii – jaką powinny mieć długość i co powinny zawierać?
By Content Content marketing, E-commerce, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Pisanie artykułów poradnikowych – praktyczne wskazówki
By Content Blogi firmowe, Content marketing, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Artykuły sponsorowane – czy warto w nie inwestować?
By Content Blogi firmowe, Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Opis menu – jak za pomocą tekstu przekonać do zakupu potraw?
By Content Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak prowadzić blog firmowy? Poradnik dla dostawców sprzętu dla gastronomii
By Content Blogi firmowe, Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak napisać dobre opisy produktów z branży HoReCa?
By Content Content marketing, E-commerce, Opisy produktów, kategorii, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
User Generated Content i jego rola w działaniach marketingowych
By Content Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak zwracać się do czytelnika, czyli sposób komunikacji z odbiorcą
By Content Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak napisać dobre case study?
By Content Case Studies, Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Copywriting produktowy – dlaczego warto?
By Content Content marketing, E-commerce, Opisy produktów, kategorii, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak pisać dobre teksty na stronę internetową?
By Content Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Polski użytkownik Facebooka – garść statystyk
By Content Content marketing, Nowinki z branży, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie