Dlaczego warto postawić na unikalne treści? Duplicate content, czyli jak powielona treść może szkodzić. – MŚPBiznes
0 CommentsUnikalne treści to podstawa, ale niestety nie każdy zdaje sobie z tego sprawę. Problem kopiowania treści to dość powszechne zjawisko w branży e-commerce, gdzie często przy tworzeniu opisów produktów bierze górę pokusa pójścia na skróty. Co to jest duplicate content i dlaczego warto uważnie przyjrzeć się temu zjawisku?
DUPLICATE I THIN CONTENT
Duplicate content to powielanie treści lub grafik, które zostały już umieszczone wcześniej na innej stronie. Często sklepy internetowe kopiują np. opisy produktów ze strony producenta lub innych stron oferujących te same produkty. Zdarza się też, że na stronach konkurencyjnych firm pojawiają się mocno inspirowane wpisy blogowe i poradnikowe, które zawierają fragmenty lub nawet całość skopiowanych treści.
autor: Sandra Kluza
Udostępnij
About wybieramcontent
You May Also Like
SEO Dropshipping – jak zacząć właściwe pozycjonowanie?
By wybieramcontent Content marketing, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Kiedy celować w wąskie, a kiedy w szerokie grupy odbiorców — content experience w praktyce
By wybieramcontent Bez kategorii, Blogi firmowe, Content marketing, E-commerce, Treści specjalistyczne, eksperckie
Content marketing — trendy w 2021 roku
By wybieramcontent Content marketing, Nowinki z branży, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
6 sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym za pomocą treści
By wybieramcontent E-commerce, Opisy produktów, kategorii, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Wieczna pogoń za króliczkiem. Co sprawdza się we współczesnym content marketingu? – Marketing przy kawie.
Opisy produktów i kategorii – jaką powinny mieć długość i co powinny zawierać?
By wybieramcontent Content marketing, E-commerce, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Pisanie artykułów poradnikowych – praktyczne wskazówki
By wybieramcontent Blogi firmowe, Content marketing, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Artykuły sponsorowane – czy warto w nie inwestować?
By wybieramcontent Blogi firmowe, Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Opis menu – jak za pomocą tekstu przekonać do zakupu potraw?
By wybieramcontent Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak prowadzić blog firmowy? Poradnik dla dostawców sprzętu dla gastronomii
By wybieramcontent Blogi firmowe, Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak napisać dobre opisy produktów z branży HoReCa?
By wybieramcontent Content marketing, E-commerce, Opisy produktów, kategorii, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
User Generated Content i jego rola w działaniach marketingowych
By wybieramcontent Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Artykuł sponsorowany – jak go napisać, żeby wzbudzał zainteresowanie?
By wybieramcontent Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak zwracać się do czytelnika, czyli sposób komunikacji z odbiorcą
By wybieramcontent Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak napisać dobre case study?
By wybieramcontent Case Studies, Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Copywriting produktowy – dlaczego warto?
By wybieramcontent Content marketing, E-commerce, Opisy produktów, kategorii, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak pisać dobre teksty na stronę internetową?
By wybieramcontent Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak zbudować zaangażowanie w mediach społecznościowych?
By wybieramcontent Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Walka o Stories – czyli Instagram vs. Snapchat
By wybieramcontent Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Polski użytkownik Facebooka – garść statystyk
By wybieramcontent Content marketing, Nowinki z branży, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie