Dlaczego warto postawić na unikalne treści? Duplicate content, czyli jak powielona treść może szkodzić. – MŚPBiznes
0 CommentsUnikalne treści to podstawa, ale niestety nie każdy zdaje sobie z tego sprawę. Problem kopiowania treści to dość powszechne zjawisko w branży e-commerce, gdzie często przy tworzeniu opisów produktów bierze górę pokusa pójścia na skróty. Co to jest duplicate content i dlaczego warto uważnie przyjrzeć się temu zjawisku?
DUPLICATE I THIN CONTENT
Duplicate content to powielanie treści lub grafik, które zostały już umieszczone wcześniej na innej stronie. Często sklepy internetowe kopiują np. opisy produktów ze strony producenta lub innych stron oferujących te same produkty. Zdarza się też, że na stronach konkurencyjnych firm pojawiają się mocno inspirowane wpisy blogowe i poradnikowe, które zawierają fragmenty lub nawet całość skopiowanych treści.
autor: Sandra Kluza
Udostępnij
About Content
You May Also Like
Jak personalizacja reklam wpływa na wyniki sprzedażowe?
By Content Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak poprawić widoczność Twojej strony? Sposoby na zwiększenie CTR
By Content E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Storydoing – strategia, która zastąpi storytelling?
By Content Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Insight konsumencki a komunikacja — jak wpływa na strategię content marketingową?
By Content Blogi firmowe, Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Webwriting — jak tworzyć angażujący content na www?
By Content Blogi firmowe, Content marketing, Opisy produktów, kategorii, Treści specjalistyczne, eksperckie
Kiedy celować w wąskie, a kiedy w szerokie grupy odbiorców — content experience w praktyce
By Content Bez kategorii, Blogi firmowe, Content marketing, E-commerce, Treści specjalistyczne, eksperckie
Content marketing — trendy w 2021 roku
By Content Content marketing, Nowinki z branży, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
6 sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym za pomocą treści
By Content E-commerce, Opisy produktów, kategorii, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Wieczna pogoń za króliczkiem. Co sprawdza się we współczesnym content marketingu? – Marketing przy kawie.
Opisy produktów i kategorii – jaką powinny mieć długość i co powinny zawierać?
By Content Content marketing, E-commerce, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Pisanie artykułów poradnikowych – praktyczne wskazówki
By Content Blogi firmowe, Content marketing, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Artykuły sponsorowane – czy warto w nie inwestować?
By Content Blogi firmowe, Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Opis menu – jak za pomocą tekstu przekonać do zakupu potraw?
By Content Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak prowadzić blog firmowy? Poradnik dla dostawców sprzętu dla gastronomii
By Content Blogi firmowe, Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak napisać dobre opisy produktów z branży HoReCa?
By Content Content marketing, E-commerce, Opisy produktów, kategorii, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
User Generated Content i jego rola w działaniach marketingowych
By Content Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak zwracać się do czytelnika, czyli sposób komunikacji z odbiorcą
By Content Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak napisać dobre case study?
By Content Case Studies, Content marketing, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Copywriting produktowy – dlaczego warto?
By Content Content marketing, E-commerce, Opisy produktów, kategorii, Treści specjalistyczne, eksperckie
Jak pisać dobre teksty na stronę internetową?
By Content Content marketing, E-commerce, Reklama, sprzedaż, język korzyści, SEO, słowa kluczowe, linkowanie, Treści specjalistyczne, eksperckie
Polski użytkownik Facebooka – garść statystyk
By Content Content marketing, Nowinki z branży, Reklama, sprzedaż, język korzyści, Treści specjalistyczne, eksperckie