Oglądam online, kupuję offline, czy odwrotnie? Czyli efekt ROPO w praktyce – Nowa Sprzedaż

Oglądam online, kupuję offline, czy odwrotnie? Czyli efekt ROPO w praktyce – Nowa Sprzedaż

0 Comments

Sklepy internetowe bez wątpienia przeniosły proces zakupowy na inny poziom. Wszechobecna dostępność i możliwość dokonania zakupu z każdego miejsca i o dowolnej porze wpłynęły nie tylko na wygodę i oszczędność czasu, ale też zrewolucjonizowały podejście konsumentów i tym samym właścicieli firm, którzy dotychczas stawiali wyłącznie na tradycyjną sprzedaż. Rynek e-commerce w Polsce ostatnich latach ciągle rośnie i pokazuje, że Polacy kochają zakupy online.

EFEKT ROPO, CZYLI GDZIE SZUKAM, GDZIE KUPUJĘ

Efekt ROPO (Research Online, Purchase Offline), czyli mówiąc potocznie: „Wyszukaj w internecie, kup w sklepie”, jest coraz bardziej widoczny. Jako klienci wyszukujemy informacje na temat produktu lub usługi w internecie, a następnie dokonujemy decyzji zakupowej i finalizujemy ją w sklepie stacjonarnym, czyli offline.

autor: Sandra Kluza, Daria Kwapich

 

artykuł nowa sprzedaż

About Content

    You May Also Like

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *