Agencja marketingowa – Postaw na siłę słowa
Szukasz firmy, która pomoże zwiększyć sprzedaż Twoich produktów bądź zainteresowanie Twoimi usługami? Postaw na agencję marketingową Conture!
Nasza agencja marketingowa dba o to, aby w każdym tekście wykorzystywać SEO copywriting. Dzięki temu pozycjonowanie Twoich fraz będzie skuteczne i trafne. Nasza agencja oferuje usługi dla firm działających w branżach: E-commerce, Home & Garden, Beauty & Health, HR & Business, Fashion oraz innych.
Dlaczego warto skorzystać z naszych usług?
Treści, które tworzymy w naszej agencji marketingowej, dzięki swojej unikatowości i wysokiej jakości wzbudzą zaufanie Klientów, a także zachęcą do skorzystania z Twoich usług lub produktów.
Dowiedz się jak działamy, sprawdź nasze portfolio i zamów treści do swojego sklepu już dziś!
SEO copywriting – wartościowe teksty zgodne z SEO
Algorytmy Google coraz dokładniej sprawdzają publikowane treści. Dawniej było to znacznie prostsze i nie wymagało aż tak dużo pracy. Niestety z czasem stało się to bardziej pracochłonne, a algorytm Google wyszukuje tekstów o wysokiej jakości. Właśnie dlatego skorzystanie z oferty naszej agencji copywriterskiej będzie kluczowe w rozwoju Twojej firmy!
SEO copywriting – skuteczne treści na Twoją stronę
Działanie agencji copywritingu polega również na pisaniu merytorycznych tekstów, takich jak artykuły blogowe czy poradnikowe. W tym przypadku treści muszą być zarówno rzeczowe i zwięzłe, jak i atrakcyjne dla użytkownika. Skuteczny SEO copywriting to jednak nie tylko przykucie jak największej uwagi czytelnika, ale również lepsze pozycjonowanie stron internetowych. Teksty SEO wiążą się również z odpowiednim natężeniem słów kluczowych oraz ich starannym doborem do danej tematyki.
Teksty SEO dopasowane do odbiorców
Teksty dostosowane pod SEO są jednym z podstawowych narzędzi w copywritingu. Wysokiej jakości opisy oparte na zasadach SEO muszą być przyjemne da użytkowników Internetu po to, aby przyciągały potencjalnych Klientów. Dlatego też w takich tekstach stosowany jest podział na akapity, odpowiednia ilość słów kluczowych oraz optymalna ilość znaków. Obecnie uważa się, że dłuższa treść to więcej informacji, które odpowiadają na zapytanie użytkownika.