Blog a treści SEO, jak tworzyć skuteczne wpisy?

Blog a SEO – optymalizacja i pozycjonowanie Prowadzenie bloga stało się modną aktywnością, realizowaną z pasji, ale i z myślą o uzyskaniu konkretnej korzyści. Blogi firmowe mają na celu zgromadzenie czytelników, będących docelowo potencjalnymi klientami firmy. Tworzenie dobrej treści na bloga nie może jednak skupiać się na czysto reklamowych hasłach, które …

Skuteczny tekst reklamowy – jak go stworzyć?

Skuteczny tekst reklamowy – dlaczego warto? Stworzenie skutecznego tekstu reklamowego nie jest łatwe. Żyjemy w czasach, w których nadmiar informacji jest na porządku dziennym. Niestety, powoduje to, że wiele z nich zostaje odrzuconych przez potencjalnych klientów. Co jest tego powodem? Najczęściej nie znajdują się one w kręgu zainteresowań naszego odbiorcy. …

Jak wybrać dobrą agencję content marketingową?

Agencja content marketingowa – dlaczego warto skorzystać ze wsparcia? Coraz więcej firm decyduje się na wsparcie agencji content marketingowej. Powodów ku temu jest kilka. Niezależnie od profilu działalności każde przedsięwzięcie wymaga tworzenia treści. Jeśli jesteśmy właścicielami sklepu internetowego potrzebujemy opisów produktu zachęcających do zakupu. Kiedy prowadzimy sklep stacjonarny zapewne posiadamy …

Marketing wirusowy, czyli jak zarazić reklamą?

Czym jest marketing wirusowy? Marketing wirusowy jest specyficznym rodzajem komunikacji marketingowej. Polega na wykreowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci sami będą przekazywać sobie informacje na temat usług lub produktów nadawcy i jego komunikatu. Nie zawsze musi to być konkretna informacja, celem może być zwiększenie świadomości marki wśród odbiorców. Działanie to jest …

Content marketing i PR – niezbędne wsparcie w promocji marki

Content marketing i PR – czym są? Wraz z rosnącą popularnością content marketingu, zainteresowanie public relations maleje. Wykazał to między innymi Marketing Trend Report opublikowany w 2015 roku przez agencje BuzzStream oraz FRACTL. Z tego powodu niektórzy zaczęli wieszczyć koniec PRu i dalszy rozkwit contentu. Jednak czy na pewno powinniśmy zapomnieć o …

Blog firmowy, czy warto prowadzić?

Czy warto prowadzić bloga firmowego? Blogi mają bardzo dobrze ugruntowaną pozycję w wirtualnym świecie. Pojawiły się wiele lat temu jako sieciowe pamiętniki, a dziś są szeroko używane zarówno przez indywidualne osoby jak i całe korporacje. Służą jednoczesnemu tworzeniu treści i budowaniu społeczności skupionych wokół danego zagadnienia. Z tego powodu blog …

Język korzyści, czyli jaki?

Tworzenie treści atrakcyjnych dla odbiorcy Klienci są zewsząd bombardowani różnorodnymi ofertami reklamowymi. Często składają się one z suchych, niezrozumiałych dla nich faktów. To co wydaje się istotne dla sprzedawcy, niekoniecznie jest interesujące dla klienta. Nadużywanie przymiotników zaczynających się od “naj” oraz niezrozumiałe słownictwo prowadzą do tego, że mimo starań nie udaje się namówić …

Content marketing w e-commerce – jak zamienić słowo w sprzedaż?

Coraz trudniej dziś sprzedawać. Powodem jest nie tylko nieustannie rosnąca i coraz częściej przytłaczająca konkurencja, ale i zmieniające się wymagania klientów, którzy podnoszą firmom poprzeczkę coraz wyżej. Nie możemy przecież krzyczeć “kup u mnie” i publikować nachalnych treści reklamowych, wyskakujących niemalże na każdym kroku. (Nie)stety takie rozwiązania nie doprowadzą nas …

Słowa robią różnicę! Jak zwiększyć dzięki nim konwersję i satysfakcję klientów w eCommerce?

Twój sklep internetowy działa bez zarzutu. Wybrana platforma eCommerce spełnia wszystkie Twoje wymagania, oferujesz dobrej jakości produkty w konkurencyjnych cenach, a strategia SEO/SEM i social media generuje satysfakcjonujący ruch w eCommerce. Okazuje się jednak, że wyniki sprzedażowe i konwersja są, mówiąc delikatnie, niesatysfakcjonujące. Co może być powodem?