wybierz content który się opłacaContent produktowy – jak możesz zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? 

Klient w sklepie stacjonarnym nie musi posiadać wiedzy na temat wszystkich oferowanych produktów. Pomocą służą sprzedawcy, którzy chętnie opisują produkty, odpowiadają na wszelkie pytania konsumentów, a także wskazują na korzyści płynące z użytkowania. Dlaczego zatem właściciele sklepów internetowych zakładają, że klient wie o ich ofercie wszystko? Kluczową rolę w biznesie e-commerce odgrywa content produktowy, czyli wartościowe i unikalne treści opisujące produkty znajdujące się w danym sklepie. 

Opisy produktów zgodne z SEO 

Najbardziej oczywistym elementem contentu produktowego są same opisy produktów. Wartościowe teksty dostarczają klientom niezbędnej wiedzy na temat oferowanego przez sklep internetowego asortymentu. To te treści wskazują na podstawowe cechy, przedstawiają zalety oraz korzyści płynące z użytkowania danego produktu czy usługi. Wykorzystanie języka korzyści to jedna z podstawowych zasad SEO copywritingu – pełni on rolę wirtualnego sprzedawcy, który zachęca klienta do zakupu.

Angażujące artykuły blogowe, poradnikowe i eksperckie

Artykuły blogowe, poradnikowe czy eksperckie mogą stanowić doskonały element contentu produktowego. Konsumenci chętnie sięgają po treści, z których mogą dowiedzieć się więcej o interesujących ich produktach. Świetnie sprawdzają się tutaj artykuły poradnikowe oraz recenzje, a także artykuły porównawcze. Przedstawiona w sposób fachowy wiedza pomaga uzyskać danej marce miano specjalisty w danej branży. Wizerunek eksperta z kolei przyczynia się do budowania długoterminowej relacji z klientem. Regularnie publikowane artykuły wpływają także pozytywnie na pozycjonowanie strony. Niepodważalne jest zatem to, że z dobrego marketingu treści płyną same korzyści. Sprawdź nasze portfolio i dowiedz się jak pracują profesjonaliści. 

User generated content – atrakcyjny dla klientów i robotów indeksujących 

Czy na content produktowy składają się jedynie treści dostarczane przez właściciela sklepu lub agencję copywriterską? Oczywiście, że nie. Kto więcej powie o danym produkcie czy usłudze niż sami użytkownicy? Właśnie dlatego tak ważnym elementem sklepu internetowego jest sekcja komentarzy i opinii. Każda rekomendacja przesłana przez klienta, ocena czy zdjęcie, które dołączył do swojego wpisu dostarczają konsumentom dodatkowej wiedzy. User generated content, czyli właśnie treści dostarczane przez klientów, stanowią regularnie pojawiającą się nową treść na stronie. Ta z kolei zawsze jest pozytywnie odbierana przez roboty indeksujące Google. Zaangażowanie klientów gwarantuje zatem wyższe pozycje w wyszukiwarce.

content produktowyContent produktowy – jak działać?

Agencja copywriterska – specjaliści od contentu produktowego. Nie wiesz jak tworzyć wartościowy content produktowy? Do wsparcia zaangażować możesz zespół copywriterów z agencji content marketingowej. Na co dzień tworzymy treści dla branż: Beauty & Health, Home & Garden, Fashion, a także E-commerce oraz HR & Business. Dostarczamy ponad 6 mln znaków w skali miesiąca.
Dowiedz się
jak działamy, a przekonasz się, że kontakt z nami to najlepsza inwestycja w przyszłość.

 

Możesz bezpośrednio skontaktować się z nami:
telefonicznie: 696 436 156
mailowo: kontakt@conture.pl

Uzupełnij formularz i opisz krótko szczegóły dotyczące zlecenia
– wrócimy do Ciebie z wyceną i wskazówkami jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym!