E-BOOK
Rozszerzanie oferty i strategia cen
Przed Tobą pierwsze wydanie naszego e-booka Rozszerzanie oferty i strategia cen. Dowiesz się, jak budowanie wizerunku eksperta, odpowiadanie na potrzeby klientów, poszerzenie asortymentu oraz porównywarki cenowe pomagają zwiększyć zaufanie odbiorców i sprzedaż.


Działaj skutecznie w 2022 roku
Branżowi eksperci zdradzają szczegóły na temat najnowszych trendów oraz tego, na czym warto skupić się w 2022 r. Znajdziesz wśród nich przedstawicieli: Ringier Axel Springer — La moda, Skąpiec i Opineo, Altom, Ania Kruk, DHL, Nice to Fit You, Sundose, DeeZee, Deva Group, ICEA, Semcore, Brand24, Senuto.
Premierowe wydanie e-booka
Mamy nadzieję, że lektura e-booka okaże się dla Ciebie inspirująca i tak jak my — z niecierpliwością będziesz czekać na kolejne wydania.
Wizerunek i dzielenie się wiedzą
Jak budowanie wizerunku eksperta i dzielenie się wiedzą wpływają na sprzedaż?
Rozbudowanie oferty
Rozszerzenie oferty i rozbudowanie asortymentu sklepu, czyli jak odpowiadać na potrzeby klientów?
Porównywarki i strategia cenowa
Porównywarki cen w e-commerce, czyli jaki wpływ na wartość koszyka ma strategia cenowa.
Trendy w e-commerce
Trendy 2022 w sprzedaży i marketingu – branża e-commerce.