E-BOOK

Rozszerzanie oferty i strategia cen

Przed Tobą pierwsze wydanie naszego e-booka Rozszerzanie oferty i strategia cen. Dowiesz się, jak budowanie wizerunku eksperta, odpowiadanie na potrzeby klientów, poszerzenie asortymentu oraz porównywarki cenowe pomagają zwiększyć zaufanie odbiorców i sprzedaż. 

eksperci

Działaj skutecznie w 2022 roku

Branżowi eksperci zdradzają szczegóły na temat najnowszych trendów oraz tego, na czym warto skupić się w 2022 r. Znajdziesz wśród nich przedstawicieli: Ringier Axel Springer — La moda, Skąpiec i Opineo, Altom, Ania Kruk, DHL, Nice to Fit You, Sundose, DeeZee, Deva Group, ICEA, Semcore, Brand24, Senuto.

Premierowe wydanie e-booka

Mamy nadzieję, że lektura e-booka okaże się dla Ciebie inspirująca i tak jak my — z niecierpliwością będziesz czekać na kolejne wydania.

dzielenie

Wizerunek i dzielenie się wiedzą

Jak budowanie wizerunku eksperta i dzielenie się wiedzą wpływają na sprzedaż?

rozbudowa

Rozbudowanie oferty

Rozszerzenie oferty i rozbudowanie asortymentu sklepu, czyli jak odpowiadać na potrzeby klientów?

porownywarki

Porównywarki i strategia cenowa

Porównywarki cen w e-commerce, czyli jaki wpływ na wartość koszyka ma strategia cenowa.

commerce

Trendy w e-commerce

Trendy 2022 w sprzedaży i marketingu – branża e-commerce.

Pobierz branżowy e-book

Rozszerzanie oferty i strategia cen, sprawdź jak rozszerzanie oferty oraz strategia cen mogą skutecznie zwiększyć sprzedaż!

E-book zostanie wysłany na podany adres e-mail.