Zakupy za pośrednictwem rozmaitych portali aukcyjnych np. Allegro cieszą się niesłabnącą popularnością wśród znacznej części społeczeństwa, dlatego coraz więcej sprzedawców decyduje się udostępniać tam swoje produkty. Podobnie jak w przypadku sklepu internetowego, również na stronie aukcji kluczową rolę w odbiorze Twojej oferty odgrywa dopracowany opis. Dobrze skonstruowane i unikalne treści skutecznie przyciągną uwagę potencjalnych klientów, co tym samym przełoży się na wzrost Twojej sprzedaży. Jeśli nie wiesz, jak przygotować efektowne opisy produktów na portale transakcyjne, skorzystaj z usługi profesjonalnej agencji content marketingowej, która dokona tego za Ciebie.

 

Tytuł aukcji
pierwszy klucz do sukcesu

Wielu użytkowników portali aukcyjnych, w trakcie tworzenia opisów produktów, zapomina jak istotnym elementem jest skonstruowanie dobrego tytułu. Razem z opisem wpływa pn na ilość wejść na Twoją aukcję, a co za tym idzie, skutkuje wzrostem sprzedaży. Tytuł aukcji powinien spełniać trzy funkcję: nakierowującą – dzięki której klient po wpisaniu frazy, odnajdzie Twoją aukcję w przeglądarce, informacyjną – streszczającą istotę przedmiotu aukcji oraz perswazyjną – która zachęci potencjalnego klienta do zapoznania się z Twoją ofertą. Nie oznacza to jednak, że tytuł ma być zawarty w kilku zdaniach – wręcz przeciwnie, powinien on wynosić kilkadziesiąt znaków, co zresztą narzucają same wymogi portali aukcyjnych.

 

Unikalny i spójny opis aukcji
istota prowadzenia sprzedaży

Jeśli chcesz osiągnąć najlepsze wyniki w sprzedaży za pośrednictwem aukcji w internecie, musisz postawić na czytelne, a zarazem ciekawe opisy produktów. Nikt nie zamówi towaru, zanim nie zapozna się z jego charakterystyką. Treści zamieszczone na stronie powinny być dostosowane do Twojego potencjalnego odbiorcy, dlatego pierwszym krokiem jest określenie grupy docelowej. Na jego podstawie możliwe jest dobranie właściwego słownictwa oraz języka korzyści. Opis aukcji powinien w zachęcający sposób prezentować informację o produkcie: zamiast rozpisywać się o specyfikacji technicznej, którą można umieścić w wypunktowaniu pod opisem, należy pisać jakie zalety przynosi jego wykorzystywanie. To oczywiste, że produkt dedykowany informatykom będzie opisany innym językiem, niż wielofunkcyjny sprzęt AGD do kuchni.

 

Nie ma miejsca
na błędy!

W tworzeniu opisów aukcji musisz zwrócić uwagę na poprawność językową i ortograficzną tekstu. Tylko wysokiej jakości, spójne teksty wzbudzą zaufanie oraz zadowolenie klienta, który następnie zdecyduje się skorzystać z Twojej oferty. Ponadto na portalach aukcyjnych nie brakuje opisów, które są zbyt długie i nieczytelne dla odbiorcy – postaw więc na przejrzyste i wartościowe teksty, w których najważniejsze informacje zostaną wyróżnione pogrubioną czcionką.

 

Dobieraj
umiejętnie frazy!

Zarówno w tytule, jak i w opisie aukcji powinieneś w naturalny sposób zawrzeć frazy kluczowe, które pozwolą Ci wyróżnić się na tle konkurencji. W tym celu konieczna jest znajomość specyfiki wyszukiwarek w portalach aukcyjnych, dzięki której będziesz wiedzieć, co wpisują Twoi potencjalni klienci, a tym samym skutecznie dotrzeć do nich ze swoją ofertą!

 

Postaw na profesjonalistów
zyskaj efektowne opisy aukcji!

Bagatelizowane przez wiele osób opisy aukcji, mogą realnie wpłynąć na wzrost sprzedaży! Zamiast kopiować długie treści ze strony producenta, warto postawić na ciekawe i spójne teksty. Jeśli szukasz profesjonalistów, którzy pomogą Ci stworzyć unikalne opisy, spełniające wszystkie wyżej opisane wymogi – skorzystaj z usług agencji Conture, która w swoim zespole posiada grono doświadczonych copywriterów SEO. Na co dzień współpracujemy z firmami z całej Polskiej m.in. z Poznania, Wrocławia, Gdańska, Warszawy czy Krakowa, tworząc dla nich interesujące i fachowe treści. Zgłoś się do nas, a sprawimy, że opisy Twoich aukcji przyciągną uwagę szerokiego grona klientów!

opisy aukcji