Dopracowane opisy kategorii pozycjonują i sprzedają!
Opisy kategorii pełnią nie tylko funkcję informacyjną, lecz także reklamową, ponieważ zachęcają do poznania się z całą ofertą sklepu. Jeśli są chwytliwe i napisane językiem korzyści, bezpośrednio wpływają na zwiększenie sprzedaży. A jeśli dodatkowo zawierają istotne słowa kluczowe – poprawiają pozycję firmy w rankingu Google i miejsce w wynikach wyszukiwania.
Opisy produktów, kategorii, sklepów to mocny punkt w naszej ofercie.
Jak pisać opisy kategorii, które chce się czytać?
Opisy kategorii to często pierwszy element, na jaki trafiają odwiedzający witrynę. To swoista wizytówka, która decyduje o tym, czy gość na stronie zechce na niej pozostać, czy szukać dalej.
- Wartościowe i spójne opisy wprowadzają w świat marki i zachęcają do zgłębiania oferty.
- Dobrze napisane opisy mogą obudzić nieuświadomioną dotąd potrzebę zakupu lub… wykreować taką!
- Napisane z myślą o SEO, uzupełnione frazami kluczowymi unikalne opisy poprawiają Twoją pozycję w Google.
Tworząc opisy kategorii, przykład można brać z innych sklepów, jednak najlepiej sprzedają treści w 100-procentach unikalne, bo takie właśnie lubi algorytm wyszukiwarki Google, który blokuje strony stawiające na skopiowany content.
Jeśli chodzi o frazy kluczowe, należy być uważnym. Zbyt duża liczba fraz kluczowych nie poprawia, a wręcz pogarsza pozycję w wyszukiwarce Google. Podobnie jak odbiorcy, nie lubi spamu i skutecznie ucina próby manipulowania swoim algorytmem.
Opisy kategorii powinny odpowiadać na pytania:
- czym jest kategoria i do jakich produktów się odnosi?
- do kogo jest kategoria?
- co możemy w niej znaleźć?
- dlaczego jest lub może być ważna dla odbiorcy?
Czytają ją nie tylko osoby, które znają ofertę, lecz przede wszystkim klienci, którzy dopiero zapoznają się ze stroną i dostępnym asortymentem sklepu. Dobrze napisane opisy trafiają zarówno do nowych, jak i stałych klientów, dostarczając jednym i drugim pożądanych przez nich informacji. Nie można zapominać także o niewidzialnych, lecz bardzo istotnych dla powodzenia biznesu “czytelnikach” – robotach Google.
Profesjonalne opisy kategorii w Twoim sklepie internetowym?
Opisy kategorii tworzone przez agencje copywriterskie i pracujących w nich copywriterów gwarantują nie tylko kreatywne i ciekawe dla odbiorcy treści, ale też zapewniają content zgodny z aktualnymi zasadami SEO.
Mamy duże doświadczenie w tworzeniu treści. Co miesiąc piszemy ponad 6 mln znaków i możemy stworzyć dla Twojego sklepu nawet 1000 unikalnych opisów w skali miesiąca. W swojej pracy łączymy:
- wieloletnie doświadczenie w branży e-commerce,
- znajomość zasad SEO copywritingu,
- wiedzę o tym, jak przebiega proces zakupowy i jak na niego skutecznie wpływać,
- znajomość potrzeb i emocji digitalowego konsumenta.
Jeśli chcesz:
- ograniczyć przedwczesne opuszczanie Twojego sklepu i porzucanie koszyków przez potencjalnych klientów,
- pokazać swój asortyment w najlepszym możliwym świetle,
- zachęcić potencjalnego klienta do zakupu w Twoim sklepie,
- budować silny, spójny wizerunek marki od pierwszego kontaktu,
- po prostu: sprzedawać więcej…
Napiszemy dla Ciebie opisy kategorii, które wzmocnią Twoją pozycję w wyszukiwarce i więź z obecnymi oraz przyszłymi klientami. Zapoznaj się z naszym portfolio i zobacz jak wygląda nasz proces – jak działamy.
Przekonaj się, że słowo to Twój najlepszy sprzedawca. Zapraszamy do kontaktu.