unikalne opisy kategoriiDopracowane opisy kategorii pozycjonują i sprzedają!

Opisy kategorii pełnią nie tylko funkcję informacyjną, lecz także reklamową, ponieważ zachęcają do poznania się z całą ofertą sklepu. Jeśli są chwytliwe i napisane językiem korzyści, bezpośrednio wpływają na zwiększenie sprzedaży. A jeśli dodatkowo zawierają istotne słowa kluczowe – poprawiają pozycję firmy w rankingu Google i miejsce w wynikach wyszukiwania.

Opisy produktów, kategorii, sklepów to mocny punkt w naszej ofercie.

Jak pisać opisy kategorii, które chce się czytać?

Opisy kategorii to często pierwszy element, na jaki trafiają odwiedzający witrynę. To swoista wizytówka, która decyduje o tym, czy gość na stronie zechce na niej pozostać, czy szukać dalej.

  • Wartościowe i spójne opisy wprowadzają w świat marki i zachęcają do zgłębiania oferty.
  • Dobrze napisane opisy mogą obudzić nieuświadomioną dotąd potrzebę zakupu lub… wykreować taką!
  • Napisane z myślą o SEO, uzupełnione frazami kluczowymi unikalne opisy poprawiają Twoją pozycję w Google.

Tworząc opisy kategorii, przykład można brać z innych sklepów, jednak najlepiej sprzedają treści w 100-procentach unikalne, bo takie właśnie lubi algorytm wyszukiwarki Google, który blokuje strony stawiające na skopiowany content.

Jeśli chodzi o frazy kluczowe, należy być uważnym. Zbyt duża liczba fraz kluczowych nie poprawia, a wręcz pogarsza pozycję w wyszukiwarce Google. Podobnie jak odbiorcy, nie lubi spamu i skutecznie ucina próby manipulowania swoim algorytmem.

Opisy kategorii powinny odpowiadać na pytania:

  • czym jest kategoria i do jakich produktów się odnosi?
  • do kogo jest kategoria?
  • co możemy w niej znaleźć?
  • dlaczego jest lub może być ważna dla odbiorcy?

Czytają ją nie tylko osoby, które znają ofertę, lecz przede wszystkim klienci, którzy dopiero zapoznają się ze stroną i dostępnym asortymentem sklepu. Dobrze napisane opisy trafiają zarówno do nowych, jak i stałych klientów, dostarczając jednym i drugim pożądanych przez nich informacji. Nie można zapominać także o niewidzialnych, lecz bardzo istotnych dla powodzenia biznesu “czytelnikach” – robotach Google.

opisy kategoriiProfesjonalne opisy kategorii w Twoim sklepie internetowym?

Opisy kategorii tworzone przez agencje copywriterskie i pracujących w nich copywriterów gwarantują nie tylko kreatywne i ciekawe dla odbiorcy treści, ale też zapewniają content zgodny z aktualnymi zasadami SEO.

Mamy duże doświadczenie w tworzeniu treści. Co miesiąc piszemy ponad 6 mln znaków i możemy stworzyć dla Twojego sklepu nawet 1000 unikalnych opisów w skali miesiąca. W swojej pracy łączymy:

  • wieloletnie doświadczenie w branży e-commerce,
  • znajomość zasad SEO copywritingu,
  • wiedzę o tym, jak przebiega proces zakupowy i jak na niego skutecznie wpływać,
  • znajomość potrzeb i emocji digitalowego konsumenta.

Jeśli chcesz:

  • ograniczyć przedwczesne opuszczanie Twojego sklepu i porzucanie koszyków przez potencjalnych klientów,
  • pokazać swój asortyment w najlepszym możliwym świetle,
  • zachęcić potencjalnego klienta do zakupu w Twoim sklepie,
  • budować silny, spójny wizerunek marki od pierwszego kontaktu,
  • po prostu: sprzedawać więcej…

Napiszemy dla Ciebie opisy kategorii, które wzmocnią Twoją pozycję w wyszukiwarce i więź z obecnymi oraz przyszłymi klientami. Zapoznaj się z naszym portfolio i zobacz jak wygląda nasz proces – jak działamy.

Przekonaj się, że słowo to Twój najlepszy sprzedawca. Zapraszamy do kontaktu.

Możesz bezpośrednio skontaktować się z nami:
telefonicznie: 696 436 156
mailowo: kontakt@conture.pl

Uzupełnij formularz i opisz krótko szczegóły dotyczące zlecenia
– wrócimy do Ciebie z wyceną i wskazówkami jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym!