opisy pod seoDlaczego warto tworzyć unikalne opisy pod SEO

Każda firma powinna zadbać o wartościowe treści na stronie www. Szczególnie istotne jest to w przypadku sklepów internetowych. Unikalne treści sprzedają produkty online, podobnie jak sprzedawcy w realnym świecie. Jak zwiększyć widoczność, a co za tym idzie aktywność nabywców? Poprzez wprowadzenie unikalnych opisów pod SEO

Widoczność strony i SEO – sposób na zwiększenie sprzedaży

Kluczem do sukcesu każdej firmy czy sklepu jest widoczność. Nie da się bowiem korzystać z usług, których znalezienie jest trudne lub niemożliwe, podobnie jak sprzedawać produktów, których nie można znaleźć przez wyszukiwarkę. Dlatego właśnie tak ważne dla przedsiębiorców jest uzyskanie miejsca w pierwszej top 10 wyników Google. Środkiem do osiągnięcia tego celu jest właśnie SEO copywriting – którego celem jest optymalizacja strony i zwiększenie widoczności w Google. 

Treści zgodne z zasadami SEO – podstawa każdego sklepu internetowego

Wysokie pozycje w google gwarantują nie tylko widoczność, ale także zwiększony ruch na stronie, który dodatkowo pozycjonuje witrynę. Każdy właściciel sklepu internetowego powinien zatem zadbać nie tylko o estetyczną i przejrzystą stronę, ale także treści zgodne  z zasadami SEO. Jeżeli nie posiadasz doświadczenia w tworzeniu takich tekstów, warto postawić na pomoc profesjonalistów. Agencja content marketingowa Conture posiada profesjonalnych copywriterów, którzy posiadają wiedzę z zakresu SEO oraz umiejętności pozwalające na tworzenie angażujących i wartościowych dla klientów opisów.

Unikalne opisy pod SEO

Istnieje kilka reguł, których przestrzeganie pomaga w zwiększeniu widoczności witryny. Opisy, tak samo jak inne treści na stronie, muszą być unikalne oraz wyczerpujące. Duplicate content, czyli treści powielone zawsze negatywnie wpływają na pozycjonowanie. Niestety kopiowanie opisów ze strony producenta lub co gorsza – sklepów konkurencji dla wielu przedsiębiorców nadal stanowi normę. Skopiowane treści kwalifikowane są przez roboty indeksujące jako bezwartościowe. Mogą one przyczyniać się zarówno do obniżania pozycji w wyszukiwarce, jak i nawet zablokowania strony.

Słowa kluczowe a SEO copywriting

Walka o wysokie pozycje od zawsze łączy się z wykorzystaniem trafnych słów kluczowych. Doświadczeni copywriterzy wyposażeni w odpowiednie narzędzia i aplikacje oraz posiadający wiedzę z zakresu SEO – bez trudu ustalają najczęściej wpisywane frazy. Co jednak z nimi zrobić? W jaki sposób zawrzeć je w tekście, by spełniały swoją rolę? 

Nasycenie frazami – adekwatne do długości tekstu 

Niezwykle ważne jest to, aby nie stosować zbyt wielu słów kluczowych w jednym tekście. Naszpikowane frazami treści brzmią nienaturalnie, trudno cokolwiek z nich wynieść, a ponadto nie stanowią żadnej wartości dla klientów. Takie opisy są również negatywnie traktowane przez roboty indeksujące. Algorytmy google coraz lepiej rozpoznają wartość, jaką niesie za sobą dany opis. Nadmierne wykorzystanie słów kluczy nie tylko nie pomaga w pozycjonowaniu, ale nawet obniża miejsce strony w wynikach wyszukiwania. 

Ile fraz możesz zatem zamieścić w swoich opisach? Tekst musi brzmieć naturalnie. W pierwszej kolejności należy stworzyć unikalne treści, a dopiero później wpleść w nie odpowiednie słowa kluczowe. Oczywiście zachowanie umiaru nie jest zadaniem łatwym, szczególnie gdy przygotowałeś sobie listę najczęściej wyszukiwanych fraz. Właśnie ze względu na te trudności warto skorzystać z pomocy profesjonalnej agencji copywriterskiej, której sposób działania zawsze podąża za najnowszymi trendami SEO.

seo opisy

Pozycjonowanie sklepu długie frazy – long tail 

Jakie słowa kluczowe są najskuteczniejsze? Takie, które dokładnie pokrywają się z potrzebami odbiorców. Frazy long tail to konkretne hasła składające się z kilku słów, np. białe sportowe buty do kostki. Najczęściej wpisywane są one do wyszukiwarki przez osoby, które są zdecydowane na zakup produktu lub skorzystanie z usługi. Wykorzystywanie fraz długiego ogona w opisach przynosi duże korzyści – nakierowuje na Twoją stronę gotowych do dokonania zakupów konsumentów. Nasza agencja copywriterska wykorzystuje odpowiednie frazy przy każdym zleceniu, czego potwierdzenie znajdziesz w portfolio

Opisy pod SEO – profesjonalna pomoc w tworzeniu treści

Teraz już wiesz dlaczego warto tworzyć unikalne opisy i na czym polega SEO copywriting. Nasi copywriterzy znają zasady SEO i zawsze chętnie z nich korzystają. Jeżeli nie wiesz jak tworzyć wysokiej jakości opisy, które podnoszą pozycję strony w wyszukiwarce Google i zwiększają sprzedaż, to skontaktuj się z nami. Razem dobierzemy odpowiednie rozwiązanie dla Twojego sklepu internetowego.

Tworzymy ponad 6mln znaków w skali miesiąca, dlatego możemy dla Ciebie napisać nawet 1000 unikalnych opisów miesięcznie i kilkadziesiąt artykułów poradnikowych.

Możesz bezpośrednio skontaktować się z nami:
telefonicznie: 696 436 156
mailowo: kontakt@conture.pl

Uzupełnij formularz i opisz krótko szczegóły dotyczące zlecenia
– wrócimy do Ciebie z wyceną i wskazówkami jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym!