Content Marketing — teksty, tłumaczenia, grafiki, Social Media, reklama ADS, pozycjonowanie

[vc_row enable_parallax=”” parallax_speed=”0.5″ css=”.vc_custom_1622628065716{padding-top: 100px !important;}”][vc_column offset=”vc_hidden-lg vc_hidden-md vc_hidden-sm”][vc_column_text]

Jesteśmy dla Ciebie!

Szukasz kogoś, kto opisze produkty w Twoim sklepie internetowym, stworzy treści na stronę lub artykuły?

Wybierz Conture – postaw na siłę słowa i teksty, które sprzedają.

[/vc_column_text][vc_column_text]

Masz pytania dotyczące oferty?

 696 43 61 56
 biuro@conture.pl[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

Opisy produktów, które zachęcają do zakupu

Zakupy w sklepie internetowym uniemożliwiają dotknięcie i dokładne obejrzenie produktów. Jedyne na czym może bazować klient to zdjęcia oraz rozbudowane opisy produktów. Ze względu na to, że to właśnie z nich potencjalni nabywcy czerpią wiedzę na temat specyfikacji przedmiotu, warto zadbać o unikalne opisy produktów, które będą wyczerpujące i bardzo bogate w detale. Muszą one zachęcać do zakupu oraz pobudzać wyobraźnię, ale należy pamiętać, aby nie popadać w przesadę. Bardzo istotne jest, aby opis produktu był zgodny z jego rzeczywistymi funkcjami i wyglądem. Dzięki temu możemy liczyć na pochlebne opinie i recenzje na stronie, a one doskonale wpływają na budowanie zaufania wśród klientów oraz pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa. Chcesz wiedzieć, jak się pisze opisy produktów, aby były one skuteczne i zachęcały do zakupu? Pomożemy Ci!

Po pierwsze:
wyróżnij się na tle konkurencji

Wiele sklepów internetowych oferuje podobny lub nawet identyczny asortyment w bardzo zbliżonych cenach. Jak sprawić, aby Twój sklep wyróżniał się na tle innych? Sprawdź, co oferuje Twoja konkurencja i wygraj z nimi za pomocą marketingowych opisów produktów! Zadbaj o to, aby były one wyczerpujące i naprawdę dobrej jakości. Jest to niezwykle istotne, bo wszystko, co napiszesz na swojej stronie, przekłada się na jej pozycję w Google. TOP 10 to gwarancja sukcesu!

Po drugie:
bądź profesjonalnym sprzedawcą

Każdy poszczególny opis produktu w sklepie internetowym powinien mieć odpowiednią strukturę oraz zawierać istotne informacje. Opisy powinny być również atrakcyjne dla odbiorcy i odpowiadać mu na wszystkie istotne pytania. Na przykład, jeśli sprzedajesz buty, to w ich opisie powinien znaleźć się nie tylko dostępny kolor i rozmiar, ale także informacje o wykorzystanych tkaninach i technologiach, takich jak na przykład wodoodporność. Wyczerpujący opis będzie pełnił funkcję wirtualnego doradcy sprzedaży. Zaspokoi ciekawość klienta, zatrzyma go w Twoim sklepie internetowym i zwiększy prawdopodobieństwo, że kupi on wybrany produkt właśnie u Ciebie.

Po trzecie:
pisz unikalne teksty

Teksty, które umieszczasz na swojej stronie, powinny być atrakcyjne nie tylko dla klienta, ale również dla Google. Dzięki unikalnym treściom Twoja strona www będzie lepiej pozycjonowana i pojawi się znacznie wyżej w wynikach wyszukiwania. Sprawi to, że pojawisz się przed swoją konkurencją. Zwiększa to znacznie prawdopodobieństwo, że potencjalny nabywca zrobi zakupy właśnie u Ciebie. Nie kopiuj ze strony producenta opisów produktów spożywczych, odzieżowych lub z jakiejkolwiek innej branży. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że robią tak Twoi konkurenci, a Google wyróżnia nowe, wyjątkowe treści, które odpowiadają na pytania i nie pokrywają się z tym, co oferują inni. Stosuj język korzyści i twórz unikatowe opisy przyjazne SEO. Ułatwi Ci to pozyskiwanie nowych klientów i realnie zwiększy przychody sklepu.

Po czwarte:
używaj słów kluczowych i pisz językiem korzyści

Zastanów się, co może wpisać klient w wyszukiwarkę, gdy poszukuje produktów, które znajdują się w ofercie Twojego sklepu. Używaj tych słów w opisie swojego produktu, a zwiększysz prawdopodobieństwo, że potencjalny nabywca odwiedzi Twoją stronę. Pamiętaj jednak, aby nasycenie frazami nie było zbyt duże. Wtedy wartościowy opis produktu zamieni się w niezrozumiały zbitek słów, który zostanie źle odebrany przez klienta oraz przez wyszukiwarkę. Bardzo ważne jest stosowanie odpowiedniego języka, dopasowanego do potencjalnej grupy docelowej. Dobry opis produktu do sklepu internetowego powinien wskazywać korzyści płynące z zakupu i podkreślać funkcjonalność i zalety danej rzeczy, jednak zgodnie z rzeczywistością. Pamiętaj również, że każdy tekst musi być poprawny gramatycznie, interpunkcyjnie oraz stylistycznie.

Po piąte:
twórz odpowiednio długie opisy produktów

Teksty na stronie nie powinny być ani za krótkie, ani za długie. Zbyt mało treści jest gorzej indeksowane w Google. Dlatego z perspektywy pozycjonowania im dłuższy opis, tym lepiej.  Jednak zbyt długie bloki tekstu mogą odstraszyć potencjalnego klienta, który wolałby dostać wszystkie interesujące go informacje w pigułce. Dlatego warto stosować pogrubienia, wypunktowania i nagłówki. Podzielą one optycznie strukturę tekstu i ułatwią czytanie oraz sprawią, że tekst będzie prezentował się w sposób przejrzysty i estetyczny. Warto stosować wewnętrzne linkowania oraz śródtytuły nawiązujące do informacji zawartych w akapicie. Niestety, przepis na idealny opis nie istnieje i podczas pisania tekstu należy w dużej mierze polegać na intuicji. Dlatego warto zdać się na pomoc doświadczonych profesjonalistów.

Po szóste:
dodawaj atrakcyjne zdjęcia wysokiej jakości

Dodanie wyraźnych zdjęć produktów w sklepie internetowym jest bardzo ważne. Ułatwiają one zwizualizowanie sobie wszystkich zalet i cech produktu oraz podjęcie decyzji odnośnie zakupu. Zdjęcia powinny być w optymalnej jakości, a ich prawa autorskie należeć do firmy, która je wykorzystuje. Dobrze jest wykorzystywać unikatowe fotografie z adekwatnie dobranymi tytułami. Wpływa to pozytywnie na pozycjonowanie strony przez Google. Istotne jest, aby odpowiednio dopasować opisy do zdjęć. Muszą się one wzajemnie pokrywać. Opisy powinny przedstawiać specyfikacje i funkcje widoczne na zdjęciach i odwrotnie. Dzięki temu potencjalny nabywca będzie mógł łatwiej zapoznać się z produktem, bez konieczności oglądania go na żywo.

Po siódme:
współpracuj z profesjonalistami – agencja copywriterska

Czujesz się przytłoczony nadmiarem informacji i wytycznych? Nie wiesz, jak napisać poprawny opis produktu, który pozytywnie wpłynie na sprzedaż? Skorzystaj z profesjonalnych usług doświadczonych copywriterów. Jesteśmy specjalistami m.in. w zakresie dziedzin:

  • e-commerce,
  • beauty & health,
  • home & garden,
  • wnętrza & design.

Oferujemy zdalne przygotowywanie atrakcyjnych i wartościowych tekstów dla klientów z Poznania, Wrocławia, Warszawy i wielu innych miast Polski. Dzięki wyjątkowym treściom Twoje strony będą lepiej się pozycjonować, co przełoży się na ich popularność oraz wzrost zysków. Przygotujemy wyjątkowe opisy produktów i treści na stronę firm z Łodzi, Krakowa, Gdańska oraz innych miast i nadamy unikatowy Conture Twojej marce.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″ offset=”vc_hidden-xs”][vc_single_image image=”33851″ img_size=”full” onclick=”custom_link” link=”/kontakt/”][vc_column_text]

Jesteśmy dla Ciebie!

Szukasz kogoś, kto opisze produkty w Twoim sklepie internetowym, stworzy treści na stronę lub artykuły?

Wybierz Conture – postaw na siłę słowa i teksty, które sprzedają.

[/vc_column_text][vc_column_text]

Masz pytania dotyczące oferty?

 696 43 61 56
 biuro@conture.pl[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row enable_parallax=”” parallax_speed=”0.5″][vc_column width=”1/3″][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1622636852243{padding-top: 30px !important;padding-bottom: 30px !important;background-color: #f8f8f8 !important;}”][vc_column][vc_column_text]

Możesz bezpośrednio skontaktować się z nami:
telefonicznie: 696 436 156
mailowo: kontakt@conture.pl

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Uzupełnij formularz i opisz krótko szczegóły dotyczące zlecenia

[/vc_column_text][vc_column_text]

Wrócimy do Ciebie z wyceną i wskazówkami jak zwiększyć sprzedaż i widoczność strony!

[/vc_column_text]

    Opisy produktów, kategorii.Artykuły poradnikoweArtykuły branżowe, eksperckie.Artykuły reklamowe/sponsorowaneTreści na strony www, treści na podstronyInne.

    W j. polskimW j.angielskimW j.niemieckimW j.francuskimW j.hiszpańskim

    [vc_empty_space height=”100px”][/vc_column][/vc_row]