W 2017 r. na terenie Poznania odnotowano działalność ponad 110 tys. podmiotów gospodarczych, przy czym należy zaznaczyć, że przedsiębiorczość w tym mieście opiera się głównie na działaniu mikro, małych i średnich firm. W związku z wysoką konkurencją muszą one dostosowywać się do panujących reguł rynkowych, aby dotrzeć ze swoją ofertą do jak największego grona potencjalnych klientów. Jaką rolę w działalności firm z Poznania może odgrywać content marketing?

 

Wpływ kampani content marketingowych
na działalność firm w Poznaniu

Content marketing, nazywany inaczej marketingiem treści stanowi efektywny sposób w pozyskiwaniu nowych klientów. Strategia ta polega na publikowaniu przydatnych i atrakcyjnych treści, które umożliwiają budowanie dobrych i długotrwałych relacji z określoną grupą odbiorców. Początkowo grupa ta stanowi grono zaufanych i zaangażowanych czytelników, aby po jakimś czasie zmienić się w klientów Twojej firmy. Główną zaletą kampanii content marketingowych jest ich nienachalna, ale i wiarygodna reklama, która wpływa na lepsze postrzeganie firmy i wzrost świadomości marki.

 

Skuteczne dotarcie do sprecyzowanego grona odbiorców jest możliwe za pośrednictwem publikowania takich form jak: artykuły blogowe, artykuły eksperckie, prasowe czy sponsorowane. Pomimo tego, że content marketing jest stosunkowo młodą strategią promocyjną, cieszy się coraz większą popularnością wśród firm z Poznania.

 

Agencja content marketingowa
w Poznaniu

Właściciele mikro, małych i średnich firm poznańskich odznaczają się wysoką mobilnością i elastycznością w dostosowaniu się do warunków rynkowych. Dlatego coraz częściej decydują się na korzystanie z usług agencji content marketingowej, działającej na terenie Poznania. W efekcie otrzymują wysokiej jakości teksty (np. artykuły i opisy), które pomagają przedsiębiorcom w budowaniu wizerunku eksperta w sieci.

 

Jako agencja content marketingowa tworzymy unikalne i wartościowe treści dla firm i marek, działających na terenie miasta Poznań. Na pierwszym miejscu stawiamy potrzeby i zadowolenie klienta, tak aby mógł on uzyskać zamierzony efekt promocyjny.

 

Do jednej z najpopularniejszych form content marketingu, w której posiadamy duże doświadczenie, należy prowadzenie bloga. W Poznaniu coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na założenie tego typu strony z regularnie dodawanymi wpisami, gdyż przekładają się one nie tylko na popularyzację marki, ale i tworzenie widoczności względem wyszukiwarki.

 

Prowadzenie bloga na zlecenie stanowi dla małych firm z Poznania realną szansę na wzrost świadomości ich marki. Wiemy jak napisać teksty, aby były one wartościowe pod względem merytorycznym dla potencjalnego czytelnika, jak i atrakcyjne względem algorytmów przeglądarek. Prowadzenie bloga firmowego przez profesjonalną agencję przynosi szereg istotnych korzyści dla rywalizacji rynkowej, natomiast cena takiej usługi jest znacznie niższa od wykorzystywanie tradycyjnych metod marketingowych.

 

Kolejnym kluczem w efektywnym prowadzeniu kampanii content marketingowej jest rozpowszechnianie treści za pomocą różnych kanałów, dlatego tak istotną rolę w tej kwestii odgrywają media społecznościowe. Mając tego świadomość, nasza agencja content marketingowa zajmuje się profesjonalnym prowadzeniem fanpage’ów dla firm i marek na terenie miasta Poznań.