Tworzenie marki, wizerunku w internecie i zaufania wśród konsumentów? Idealnym rozwiązaniem jest prowadzenie profesjonalnego bloga firmowego.

Wartościowe, merytoryczne teksty, które w branży będą uchodzić za wypowiedz prawdziwego znawcy marki – to my!

Przygotowanie i prowadzenie wartościowych wpisów budujących blog firmowy to złoty środek na widoczność Twojej marki!


 

Blog firmowy
czy warto go prowadzić?

Coraz więcej firm i sklepów internetowych decyduje się na prowadzenie bloga firmowego. Zamieszczane na nim są artykuły związane z branżą oraz aktualności z życia firmy. Jeszcze więcej przedsiębiorców nadal zadaje sobie pytanie, czy bloga naprawdę opłaca się prowadzić? Odpowiedź jest prosta i brzmi: tak, o ile będzie on prowadzony w sposób regularny i rzetelny. Zakładanie bloga tylko po to, aby stworzyć taką zakładkę na stronie lub w e-sklepie nigdy nie przynosi nic dobrego. Jednak w przypadku, gdy będą na nim regularnie zamieszczane dopracowane artykułu wysokiej jakości, które będą dostarczały klientom wartościowych i ciekawych informacji, blog firmowy stanie się miejscem, w którym klienci będą poszukiwali interesujących informacji o produktach i o całej branży, w której działa firma. Wpłynie to pozytywnie na budowanie relacji między konsumentami, a marką oraz na zaufanie klientów do firmy. Dobry content to klucz do sukcesu. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego naszym klientom oferujemy wysokiej jakości artykuły SEO.

Jak tworzyć
dobre teksty na bloga?

Jeśli chcesz, aby Twój blog firmowy przynosił pożądane efekty, to musi być on odpowiednio prowadzony. Bardzo ważne jest regularne dodawanie artykułów oraz dbanie o ich wysoką jakość. Treści zamieszczane na blogu firmowym powinny być wartościowe dla klienta i napisane w przystępny dla niego sposób. Warto posługiwać się w nich językiem korzyści, jednak należy pamiętać, aby nie tworzyć artykułów stricte sprzedażowych. Nie dostarczają one obiektywnych informacji i mogą przynieść skutek odwrotny od oczekiwanego. Teksty na blogu powinny być rzetelne, w miarę możliwości obiektywne oraz przede wszystkim unikatowe. Powinny zawierać ciekawe i zachęcające do zakupu hasła reklamowe oraz odpowiednią porcję informacji, która zaspokoi ciekawość klienta.

artykuly blogowe

SEO w artykułach blogowych
czy jest konieczne?

Dobry content powinien nie tylko zwiększać na zainteresowanie klientów dostarczanymi informacjami, ale również na pozycjonowanie strony w wyszukiwarce. Jeśli chcesz, aby roboty Google lepiej oceniały Twoją stronę www lub sklep internetowy, to musisz pamiętać o przestrzeganiu zasad SEO i stosowanie fraz kluczowych z odpowiednim natężeniem. Google lepiej ocenia również strony ze świeżą i regularnie aktualizowaną treścią. Sprawia to, że blog firmowy jest idealnym sposobem na podniesienie wartości strony i poprawienie jej pozycji w wyszukiwarce. Ponadto, dzięki możliwości zastosowania w artykułach tzw. fraz długiego ogona (z ang. long tail) o wiele łatwiej jest pozyskiwać nowych czytelników i potencjalnych klientów, którzy wpisują w Google rozbudowane zapytania.

Urozmaicaj tekst wizualnie
dbaj o ciekawą treść

Unikatowa treść artykułów prasowych na bloga firmowego nie tylko pozytywnie wpływa na pozycjonowanie, ale również zwiększa zainteresowanie odbiorców. W tej kwestii istotną rolę odgrywa również długość artykułu. Zbyt obszerna ściana tekstu zniechęci nawet najbardziej zainteresowanego tematem czytelnika. Dlatego, należy starannie dobierać słowa i rozwijać temat, aby objętościowo tekst nie przerażał. Często lepiej podzielić artykuł na dwie części i opublikować jako osobne wpisy. Ważne jest również, aby cały tekst urozmaicać. Należy używać wypunktowań, pogrubień oraz śródtytułów. Ważne są również odpowiednio dobrane i opisane zdjęcia. Dzięki temu całość będzie o wiele bardziej atrakcyjna wizualnie i przystępna dla odbiorcy.

Buduj wizerunek ekspercki i
opowiadaj historię

Dzięki publikowaniu ciekawych artykułów, które dostarczają klientom odpowiedzi, na nurtujące ich pytania, firma stawia się w pozycji specjalisty i eksperta w danej branży. Sprawia to, że konsumenci darzą markę większym zaufaniem i chętniej sięgają po jej produkty i usługi. Ponadto blog to doskonałe miejsce na opowiadanie historii. Storytelling staje się coraz popularniejszą formą przedstawiania klientom marki oraz nakreślania jej idei, motywacji do działania oraz celu, jaki chce osiągnąć, a także samej historii powstania czy innych ciekawych anegdotek z życia firmy. Przekazywanie tego typu informacji korzystnie wpływa na budowanie silnej relacji z klientem.

Powierz pisanie bloga
w ręce profesjonalistów

Napisanie dobrego artykułu blogowego nie jest łatwym zadaniem. Jeśli nie wiesz, jak pisać ciekawe i poprawnie skonstruowane teksty, to warto powierzyć ich tworzenie w ręce profesjonalistów z dobrej agencji content marketingowej. Dzięki doświadczeniu i intuicji, profesjonalni copywriterzy stworzą dla Ciebie opisy i artykuły naprawdę wysokiej jakości które zapewnią Ci lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarce oraz większe zainteresowanie obecnych i potencjalnych klientów Twoimi usługami i produktami. Pamiętaj, że w dobry content warto inwestować, bo to właściwy kierunek na drodze do sukcesu i przekłada się on na wyraźny wzrost zysków.

Postaw na
content wysokiej jakości

Nasza agencja oferuje pisanie aktualności na stronę www oraz przygotowywanie wysokiej jakości artykułów na blogi firmowe. Dla nas najważniejsze jest tworzenie dobrego contentu wysokiej jakości, który wpłynie na popularność marki oraz zadowolenie klienta. Dzięki temu, że wykonujemy zlecone teksty zdalnie, oferujemy pisanie tekstów dla firm z różnych miast. naszym usługom zaufały przedsiębiorstwa i sklepy internetowe nie tylko z Poznania, ale również z Wrocławia, Krakowa czy Łodzi. Specjalizujemy się w tematach:

  • home and garden,
  • beauty and health,
  • wnętrza i design,
  • HR,
  • biznes i rekrutacja.

Nie zwlekaj, już teraz zgłoś się do nas i pozwól nam stworzyć wyjątkowe teksty dla Twojej marki, które przełożą się wyraźnie na Twoje zyski.

Uzupełnij formularz i opisz krótko szczegóły dotyczące zlecenia – wrócimy do Ciebie z wyceną i wskazówkami
jak zdobyć zaufanie klientów!

Możesz też bezpośrednio skontaktować się z nami:
telefonicznie: 696 436 156
mailowo: kontakt@conture.pl

Formularz kontaktowy

Potrzebujesz skutecznych tekstów reklamowych?

Wybierz Conture – postaw na siłę słowa i teksty, które skutecznie sprzedają!