Cennik

W jaki sposób wyceniamy zlecenia i co możemy dla Ciebie zrobić?

Co możesz u nas zamówić?

  • Opisy produktów.
  • Opisy kategorii.
  • Opisy marek i kolekcji.
  • Artykuły blogowe — poradnikowe.
  • Artykuły blogowe — branżowe.
  • Artykuły evergreenowe.
  • Artykuły eksperckie.
  • Artykuły reklamowe.
  • Artykuły zewnętrzne.
  • Treści na strony www.
  • Treści na podstrony.
  • Treści do materiałów reklamowych.
  • Zakładki ofertowe.
  • Informacje prasowe.
  • Redakcję treści.
  • Tłumaczenia.
  • Content graficzny oraz wideo.

Otrzymujesz:

  • stworzenie wytycznych do Twojego projektu oraz ich regularną aktualizację,
  • dobranie zespołu copywriterów i korektorów,
  • weryfikację kompetencji zespołu dedykowanym zadaniem próbnym,
  • copywriting – kreacja treści zgodnych z zamówieniem,
  • korektę pod względem merytorycznym, językowym i SEO oraz rodzaju treści i celu publikacji,
  • weryfikację treści programem antyplagiatowym w celu zapewnienia unikalności tekstów wymaganej przez algorytmy Google,
  • project managera czuwającego nad jakością i dotrzymaniem terminów,
  • bezpłatną poprawkę do przesłanych treści,
  • wsparcie opiekuna handlowego na każdym kroku realizacji usługi,
  • przekazanie majątkowych praw autorskich po opłaceniu FV.

Cena zależy od:

  • terminu realizacji,
  • skali zamówienia,
  • rodzaju treści,
  • długości współpracy,
  • branży,
  • języka tworzonych treści – polski, angielski, niemiecki, francuski,
  • przesłanych materiałów oraz formy ich przekazania,
  • konieczności dodania do treści meta-tagów oraz linkowania,
  • dobrania tematów, fraz i nagłówków,
  • dodatkowego publikowania treści na platformie klienta.

Chcesz poznać wycenę Twojego projektu? Uzupełnij formularz kontaktowy:

    „Jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę.”

    Gucci