Nowa Sprzedaż
Jak rozwijać sprzedaż w sieci, czyli o copywritingu w e-commerce
Komunikacja z klientem w trudnych czasach. Jak wykorzystać moc słowa do zwiększenia sprzedaży?
Business Model Canvas w rękach handlowców
Jak pisać, żeby zachęcić do zakupu?
Oglądam online, kupuję offline, czy odwrotnie? Czyli efekt ROPO w praktyce
Personalizacja czy automatyzacja? Marketing treści w e-commerce
Pierwsze wrażenie robi się tylko raz, czyli jak popsuć sprzedaż przez nietrafiony kontakt
Zarządzanie komunikacją w systemie hybrydowym
Z punktu widzenia klienta: czego oczekujemy od sklepu internetowego?
Handlowiec jako ekspert, czyli jak sprzedawać wiedzą?
E-commerce w 2022 — jak wykorzystać nowe technologie i sprostać oczekiwaniom klientów?
E-commerce & Digital Marketing
Jak poprawić doświadczenie klienta za pomocą treści
Konsument w obliczu pandemii. Kim jest i jak się zmienia?
CTA. Jak zachęcić klienta do działania?
TOP 8 najczęściej popełnianych błędów w sklepach online
Wizerunek apteki w mediach społecznościowych – branża farmaceutyczna w social mediach
Nowy Marketing
Copywriting i content produktowy – 5 rzeczy, o których musisz pamiętać.
Jak właściwie kreować wizerunek za pomocą treści na LinkedInie?
Jak skutecznie wykorzystać model AIDA w e-commerce?
Jakie treści powinny znaleźć się na stronie internetowej marki?
Unikalne treści – jak wpływają na sprzedaż w sklepie?
Blog w e-commerce – pomost pomiędzy sklepem a klientami.
Content marketing w e-commerce.
Agencja content marketingowa – czym się kierować, żeby wybrać najlepszą
Magazyn Online Marketing
Copywriting w social mediach, czyli angażujące treści promocyjne
Dekalog redaktora online – jak pisać na stronach i blogach, by angażować?
Mobile-friendly content, czyli jak pisać pod kątem stron mobilnych?
Jak sprzedawać słowem, czyli sztuka pisania tekstów na WWW od A do Z?
Zestaw obowiązkowy web copywritera – jakie narzędzia wspierają redaktora?
Social Media Manager
Evergreen, czyli jak tworzyć wiecznie zielone treści?
Archetypy marki – jak za pomocą treści, wideo i dzielenia się wiedzą wykorzystać ich moc?
Jak dopasować content do grupy docelowej? Webinar, infografika, poradnik, wideo – zalety oraz wady
Jak tworzyć Instagram Stories — czyli content, który przyciąga
Rola insightu konsumenckiego w komunikacji w social mediach
User Generated Content – dlaczego się opłaca i czy nadal będzie w trendzie?
Szef Sprzedaży
Skuteczna sprzedaż kursów i szkoleń online — dobre praktyki
Marketing i sprzedaż — duet idealny!
Plany sprzedażowe na 2021 r. a pandemia
Opisy produktów jako… sprzedawcy?
Sprzedaż w dobie kryzysu, czyli jak prowadzić biznes online i offline
Customer lifecycle, czyli cykl życia klienta w praktyce
Pięć sposobów na przyciągnięcie uwagi klienta
Brand purpose a zaangażowanie odbiorców
As Sprzedaży
Język strat czy język korzyści – co działa skuteczniej?
Jak przyspieszyć podjęcie decyzji przez klienta?
Trade marketing a sprzedaż, czyli marketing w rękach handlowca
Benchmarking, czyli jak podglądać konkurencję i jednocześnie pozostać kreatywnym?
Skąd czerpać inspiracje do tworzenia contentu, który ma pomóc handlowcowi sprzedawać?
Nawiąż z nami współpracę
Jeżeli szukasz ekspertów, którzy chętnie dzielą się wiedzą branżową — skontaktuj się z nami!
Współpracujemy na co dzień z wieloma czasopismami i portalami branżowymi.
Chętnie odpowiemy na Twoją propozycję: kontakt@conture.pl