FAQ Conture

 

 

1. Jakie usługi oferuje Wasza firma?

Conture to agencja content marketingowa zlokalizowana w Poznaniu, specjalizująca się w tworzeniu artykułów branżowych, lifestylowych, poradnikowych i branżowych, a także opisów produktów i kategorii oraz przygotowywaniu treści na strony internetowe. Prowadzimy blogi firmowe i redagujemy artykuły eksperckie, dzięki którym zarówno firmy, jak i osoby prywatne mogą zadbać o swój dobry wizerunek.

Przygotowujemy wartościowe i merytoryczne treści z uwzględnieniem zasad SEO oraz modelu AIDA. Słowa kluczowe wplatamy w artykuły i materiały w sposób naturalny tak, by w spełnić oczekiwania odbiorcy, ale także zwiększyć widoczność strony w wyszukiwarkach.

 

2. Jakie informację muszę Wam przesłać, żebyście mogli rozpocząć pracę nad zleceniem?

Współpracę rozpoczynamy od wypełnienia formularza zamówienia. Każdy klient wypełnia tego rodzaju brief, w którym informuje nas, jakiego rodzaju treści mamy stworzyć – czy chodzi o tekst na stronę internetową, artykuł sponsorowany czy może unikalne opisy produktów. Brief uwzględnia również słowa kluczowe, które są ważne z perspektywy działalności prowadzonej przez klienta, a przede wszystkim definiuje charakter tekstu, odbiorców, do których ma zostać skierowany i cel, który powinien spełnić. Do formularza można załączyć linki, którymi mamy kierować się podczas realizacji zlecenia.

Brief jest podstawą, dzięki której możemy przygotować tekst spełniający wszystkie wymagania klienta.

 

3. Co, kiedy przygotowany przez Was materiał nie spełni moich oczekiwań?

Każdy klient, niezależnie od rodzaju zlecenia, ma prawo do dwóch bezpłatnych poprawek. Po przesłaniu gotowego materiału klient informuje nas o swojej opinii i zgłasza ewentualne poprawki, które wdrażamy. Poprawki mogą dotyczyć maksymalnie 20% przygotowanego przez nas tekstu.

 

4. Kto jest odpowiedzialny za realizację zleceń?

Realizacją zleceń zajmują się doświadczeni copywriterzy, którzy potrafią czarować słowem i specjalizują się w wybranych branżach, m.in. home & garden, beauty & health,
e-commerce, HR i Businness, design i wnętrza oraz fashion. O gwarancji zadowolenia z naszych usług świadczy wysoka liczba zadowolonych i powracających do naszej agencji content marketingowej klientów.

 

5. Czy mogę liczyć na zniżkę w przypadku zlecenia przygotowania większej ilości materiału?

Kiedy mówimy o współpracy długofalowej proponujemy klientom atrakcyjne rabaty. Do każdego większego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Jeśli chcesz dowiedzieć się, na jaką zniżkę możesz liczyć, zadzwoń do nas – na pewno się dogadamy!

 

6. Co muszę zrobić, żeby rozpocząć z Wami współpracę?

Na początku zapraszamy Cię do rozmowy z nami, a następnie wypełnienia formularza kontaktowego, dzięki któremu dowiemy się, jakie są Twoje oczekiwania. Powiedz nam, na czym najbardziej Ci zależy i co chcesz osiągnąć przez współpracę z nami.

Po wypełnieniu briefu najczęściej podpisujemy umowę i rozpoczynamy pracę nad zleceniem.

 

7. Ile dni będę czekać na realizację zlecenia?

Wszystko zależy od rodzaju zlecenia i ilości treści, które mamy przygotować. Termin realizacji uzgadniamy indywidualnie, ale najczęściej to 3-5 dni roboczych.

 

8. Czy wystawiacie faktury?

Tak, wystawiamy faktury VAT i przekazujemy prawa autorskie po opłaceniu faktury, dodatkowo przekazujemy naszym klientom dokument świadczący o autentyczności i unikalności wytworzonych treści.

 

9. Czy przygotowujecie próbki tekstów na prośbę klienta?

Jeżeli interesujące Cię zagadnienie nie znajduje się w naszym portfolio, wówczas możemy przygotować dla Ciebie próbny tekst, żeby pokazać nasze możliwości we wskazanym przez Ciebie zakresie.

 

faq