FAQ

FAQ CONTURE

Lista najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi na nie.

Jakie usługi oferuje Wasza firma?

Conture to agencja copywriterska, specjalizująca się w tworzeniu artykułów branżowych, lifestylowych, poradnikowych i specjalistycznych, a także opisów produktów i kategorii oraz przygotowywaniu treści na strony www. Prowadzimy blogi firmowe i redagujemy artykuły eksperckie, dzięki którym zarówno firmy, jak i osoby prywatne mogą zadbać o swój dobry wizerunek.

Przygotowujemy wartościowe i merytoryczne treści z uwzględnieniem zasad SEO oraz modelu AIDA. Słowa kluczowe wplatamy w artykuły i materiały w sposób naturalny, aby w spełnić oczekiwania odbiorcy, ale także zwiększyć widoczność strony w wyszukiwarkach.

W naszej ofercie znajdziesz też tworzenie grafik i wideo, a także usługę tłumaczenia tekstów.

Jakie informacje muszę Wam przesłać, żebyście mogli rozpocząć pracę nad zleceniem?

Współpracę rozpoczynamy od wypełnienia formularza zamówienia, w którym klient informuje nas jakiego rodzaju treści mamy stworzyć – czy chodzi o tekst na stronę internetowąartykuł sponsorowany czy może unikalne opisy produktów, jaką powinny mieć długość czy styl. Formularz uwzględnia również pytania o słowa kluczowe, które są ważne z perspektywy Twojej działalności, a przede wszystkim definiuje charakter tekstu, odbiorców, do których ma zostać skierowany i cel, który powinien spełniać. Do formularza można załączyć linki i materiały, którymi mamy kierować się podczas realizacji zlecenia.

Formularz stanowi drogowskaz dla działu kreatywnego, dzięki któremu możemy przygotować odpowiednie wytyczne, a finalnie teksty spełniające wszystkie Twoje wymagania.

Co gdy przygotowany przez Was materiał nie spełni moich oczekiwań?

Przysługuje Ci prawo do 1 bezpłatnej  poprawki. Po przesłaniu przez nas gotowego materiału, masz 3 dni na ocenę jego zgodności z Twoimi oczekiwaniami. Jeżeli według Ciebie ich nie spełniliśmy lub widzisz jakieś błędy — poinformuj nas o tym mailowo i oznacz w tekście swoje uwagi w formie komentarzy lub w trybie sugestii zmian. Otrzymasz od nas zwrotnie skorygowany materiał.

Kolejne zmiany i modyfikacje związane są z dodatkową opłatą +30% pierwotnej ceny netto danego tekstu.

Kto jest odpowiedzialny za realizację zleceń?

Realizacją zleceń zajmują się doświadczeni copywriterzy, którzy potrafią czarować słowem i specjalizują się w wybranych branżach, m.in. E-commerce, Home & Garden, Beauty & Health, HR & Business, Finance & Banking, Fashion & Design, RTV & AGD. Dodatkowo każdy tekst przechodzi weryfikację korektorów, którzy dbają o ostateczną poprawność i wyeliminowanie błędów. O gwarancji zadowolenia z naszych usług świadczy wysoka liczba powracających do naszej agencji content marketingowej klientów, duża liczba znaków pisana co miesiąc oraz organizacje, z którymi współpracujemy.

W jaki sposób się rozliczacie?

Najczęściej rozliczamy się za 1000 zzs (znaków ze spacjami) lub za tekst o ustalonej długości, ale zdarza się też, że wyceniamy zlecenie za projekt. Napisz do nas, powiedz czego potrzebujesz, a my odpowiemy Ci, w jaki sposób rozliczymy się za to zlecenie. 🙂

Czy mogę liczyć na zniżkę w przypadku zamówienia większej ilości treści lub stałej współpracy?

W przypadku długofalowej współpracy lub większej skali zamówienia, proponujemy naszym klientom dedykowane pakiety.

Do wyceny każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co wpływa na ostateczną cenę — zadzwoń lub napisz do nas. Warto też zapoznać się z naszą zakładką  – cennik i poznać nasz proces – jak działamy.

Co muszę zrobić, żeby rozpocząć z Wami współpracę?

Na początku zapraszamy Cię do rozmowy z nami – telefonicznie lub mailowo, a następnie wypełnienia formularza, dzięki któremu dowiemy się, jakie są Twoje oczekiwania. Powiedz nam, na czym najbardziej Ci zależy i co chcesz osiągnąć dzięki współpracy z nami.

Po wypełnieniu formularza zamówienia – potwierdzamy ostateczną cenę,  termin realizacji i rozpoczynamy pracę nad zleceniem.

W przypadku większych zleceń lub dłużej współpracy — podpisujemy umowę.

Po ilu dniach otrzymam gotową realizację zlecenia?

Wszystko zależy od rodzaju zlecenia i liczby treści, które mamy przygotować, a także branży i aktualnych mocy przerobowych naszego zespołu. Zdecydowanie szybciej oddamy 10 artykułów i 20 opisów, niż zamówienie składające się z przygotowania 700 opisów produktów i 200 kategorii. 🙂

Terminy realizacji uzgadniamy indywidualnie, zostaniesz o nich poinformowany po przekazaniu szczegółów dotyczących zlecenia. Najczęściej to około 5-7 dni roboczych przy pojedynczych realizacjach, a przy większych projektach 14-20 dni.
Jeżeli zależy Ci na wyjątkowo szybkim terminie — daj nam znać. Zobaczymy, co będzie możliwe i postaramy się pomóc.

Czy wystawiacie FV?

Tak, otrzymasz od nas fakturę VAT za zamówione usługi.

Czy przygotowujecie teksty próbne?

Jeżeli interesuje Cię wybrany obszar — daj znać, wyślemy Ci na maila najbardziej dopasowane do niego portfolio, a jeżeli potrzebujesz dodatkowej pewności, możemy przygotować dla Ciebie próbny tekst, żeby pokazać nasze możliwości we wskazanej przez Ciebie tematyce.  Nie realizujemy jednak bezpłatnych próbnych zleceń — do każdego projektu podchodzimy indywidualnie i angażujemy do niego odpowiedni zespół.

Czy przekazujecie majątkowe prawa autorskie do treści?

Majątkowe prawa autorskie do stworzonych przez nas treści przechodzą na Ciebie po opłaceniu FV. Do momentu finalizacji płatności, użyczamy Ci praw do treści, przesyłając go Tobie do oceny i zapoznania się z materiałem, przed jego akceptacją.

JEŻELI NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA 

Napisz do nas!

Uzupełnij formularz zapytania i powiedz, co jest dla Ciebie ważne oraz czego oczekujesz.