FAQ Conture

 

 

1. Jakie usługi oferuje Wasza firma?

Conture to agencja copywriterska zlokalizowana w Poznaniu, specjalizująca się w tworzeniu artykułów branżowych, lifestylowych, poradnikowych i specjalistycznych, a także opisów produktów i kategorii oraz przygotowywaniu treści na strony www. Prowadzimy blogi firmowe i redagujemy artykuły eksperckie, dzięki którym zarówno firmy, jak i osoby prywatne mogą zadbać o swój dobry wizerunek.

Przygotowujemy wartościowe i merytoryczne treści z uwzględnieniem zasad SEO oraz modelu AIDA. Słowa kluczowe wplatamy w artykuły i materiały w sposób naturalny, aby w spełnić oczekiwania odbiorcy, ale także zwiększyć widoczność strony w wyszukiwarkach.

 

2. Jakie informację muszę Wam przesłać, żebyście mogli rozpocząć pracę nad zleceniem?

Współpracę rozpoczynamy od wypełnienia formularza zamówienia. Każdy klient wypełnia tego rodzaju brief, w którym informuje nas jakiego rodzaju treści mamy stworzyć – czy chodzi o tekst na stronę internetową, artykuł sponsorowany czy może unikalne opisy produktów. Formularz uwzględnia również pytanie o słowa kluczowe, które są ważne z perspektywy działalności prowadzonej przez klienta, a przede wszystkim definiuje charakter tekstu, odbiorców, do których ma zostać skierowany i cel, który powinien spełnić. Do formularza można załączyć linki i materiały, którymi mamy kierować się podczas realizacji zlecenia.

Fromularz jest podstawą, dzięki której możemy przygotować tekst spełniający wszystkie wymagania klienta.

3. Co w przypadku gdy przygotowany przez Was materiał nie spełni moich oczekiwań?

Każdy klient, niezależnie od rodzaju zlecenia, ma prawo do 1 bezpłatnej  poprawki. Po przesłaniu gotowego materiału klient informuje nas o swojej opinii i zgłasza ewentualne poprawki, które wdrażamy. Kolejne zmiany i modyfikacje związane są z dodatkową opłatą +30% pierwotnej ceny danego tekstu.

 

4. Kto jest odpowiedzialny za realizację zleceń?

Realizacją zleceń zajmują się doświadczeni copywriterzy, którzy potrafią czarować słowem i specjalizują się w wybranych branżach, m.in. home & garden, beauty & health,
e-commerce, HR i Businness, design oraz fashion. O gwarancji zadowolenia z naszych usług świadczy wysoka liczba zadowolonych i powracających do naszej agencji content marketingowej klientów.

 

5. Czy mogę liczyć na zniżkę w przypadku zlecenia przygotowania większej ilości materiału?

Kiedy mówimy o współpracy długofalowej proponujemy klientom atrakcyjne rabaty. Do każdego większego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Jeśli chcesz dowiedzieć się, na jaką zniżkę możesz liczyć, zadzwoń do nas – na pewno się dogadamy. Zobacz co wpływa na cenę – cennik i poznaj nasz proces –  – jak działamy.

 

6. Co muszę zrobić, żeby rozpocząć z Wami współpracę?

Na początku zapraszamy Cię do rozmowy z nami – telefonicznie lub mailowo, a następnie wypełnienia formularza, dzięki któremu dowiemy się jakie są Twoje oczekiwania. Powiedz nam, na czym najbardziej Ci zależy i co chcesz osiągnąć dzięki współpracy z nami.

Po wypełnieniu formularza zamówienia – potwierdzamy termin realizacji i rozpoczynamy pracę nad zleceniem lub podpisujemy umowę.

 

7. Ile dni będę czekać na realizację zlecenia?

Wszystko zależy od rodzaju zlecenia i ilości treści, które mamy przygotować. Termin realizacji uzgadniamy indywidualnie, ale najczęściej to ok. 5 dni roboczych. Jeżeli zależy Ci na szybkim terminie realizacji daj nam znać, zobaczymy co będzie możliwe. 🙂

 

8. Czy wystawiacie faktury?

Tak, wystawiamy faktury VAT i przekazujemy prawa autorskie po opłaceniu faktury.

 

9. Czy przygotowujecie próbki tekstów na prośbę klienta?

Jeżeli interesujące Cię zagadnienie nie znajduje się w naszym portfolio, wówczas możemy przygotować dla Ciebie płatny próbny tekst, żeby pokazać nasze możliwości we wskazanym przez Ciebie zakresie.

 

treści sprzedażowe

Formularz kontaktowy