Influencer – kiedy warto skorzystać z jego usług?

Influencer i social media

Autentyczność twórcy gwarancją skutecznej kampanii

Współpraca blogerów i innych osobowości internetowych z markami zyskuje na popularności. Twórcy, którzy mają wpływ na swoich fanów czy opinię publiczną zostali nazwani influencerami. W dobie nachalnej reklamy lojalna więź autora treści ze swoimi fanami może przynieść lepsze korzyści niż wysokobudżetowa kampania reklamowa. Odbiorcy doceniają autentyczność swoich ulubieńców, a marki starają się to wykorzystywać. Influencer chętnie im w tym pomoże.

Czytaj dalej Influencer – kiedy warto skorzystać z jego usług?

Na czym polega audyt UX i jak pomoże Twojej stronie?

Po pierwsze – użyteczność

Dbanie o użyteczność jest już dziś standardem, który musi być przestrzegany, aby witryna była funkcjonalna i dobrze oceniana przez użytkowników. Branża UX rozwija się bardzo prężnie, a specjalistów w tej dziedzinie nadal przybywa. Tworzenie interfejsu strony internetowej wymaga współdziałania deweloperów, grafików, marketingowców i innych członków zespołu. Z tego powodu często forsując swoje pomysły łatwo zapomnieć o podstawowej użyteczności strony. Z pomocą przychodzi tu jednak analiza ekspercka. Sprawdź na czym polega audyt UX i zadbaj o poprawę swojej witryny.

Czytaj dalej Na czym polega audyt UX i jak pomoże Twojej stronie?

Pomysły na nowe treści – 5 sprawdzonych sposobów

Pomysły na nowe treści

Jak poradzić sobie z brakiem weny?

Każdy twórca treści dobrze wie, jak dokuczliwy jest brak weny. Przyczyn może być wiele: od złego samopoczucia, po kompletne wyczerpanie pomysłów na nowe treści. Jak walczyć z takim kryzysem? Dobrym pomysłem jest skorzystanie z recyklingu treści. Tym samym, nasza własna zawartość pomoże nam wydostać się z dołka i umożliwi stworzenie czegoś nowego. Jednak, gdy nawet to nam nie pomaga, musimy poszukać innego źródła inspiracji. Z tego powodu proponujemy Ci 5 sprawdzonych sposobów, dzięki którym znajdziesz pomysły na nowe treści.

Czytaj dalej Pomysły na nowe treści – 5 sprawdzonych sposobów

Jak Google ocenia treść na stronie?

Jak Google ocenia treść na stronie

Jak tworzyć treść zgodną z zasadami SEO?

Jeżeli zależy nam na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania Google, musimy znaleźć się odpowiednio wysoko w rankingu tworzonym przez specjalny algorytm. Wpływ na niego ma wiele zmiennych, które można liczyć w tysiącach, i które są znane w zasadzie tylko programistom wyszukiwarki. Z informacji dostarczanych przez giganta z Mountain View wiemy jednak, jakie są najważniejsze czynniki, mające kluczowe znaczenie w pozycjonowaniu. Dowiedz się, jak Google ocenia treść na stronie, dzięki czemu będziesz mógł tworzyć zawartość zgodną z zasadami SEO.

Czytaj dalej Jak Google ocenia treść na stronie?

Najczęstsze błędy w content marketingu

błędy w content marketingu

Błędy w content marketingu – jak się przed nimi uchronić?

Każdy z nas popełnia błędy. I nie ma w tym nic złego, gdyż to właśnie one są najlepszym nauczycielem człowieka. Czasami warto jednak wyciągnąć wnioski z porażek innych, aby uchronić się przed doświadczeniem tego samego. Z tego powodu prezentujemy najczęściej popełniane błędy w content marketingu. Zrozumienie ich i wyeliminowanie już na starcie, z pewnością uchroni nas przed frustracją oraz nieprzyjemnymi konsekwencjami.

Czytaj dalej Najczęstsze błędy w content marketingu

Jak skutecznie trafiać do odbiorców mobilnych?

Jak skutecznie trafiać do odbiorców mobilnych

Jak konsumuje się treść na urządzeniach mobilnych?

Według danych Statcountera z maja 2018 roku, 55,34% ruchu w sieci pochodzi z urządzeń mobilnych (włącznie z tabletami). Tym samym, spora część treści internetowych jest konsumowana właśnie za pomocą smartfonów. Dlaczego warto mieć to na uwadze? To, w jaki sposób korzystamy z internetu na telefonach, znacząco różni się od tego, jak wygląda to na komputerach stacjonarnych i laptopach. Smartfony to urządzenia, do których często zaglądamy w biegu. Oczekujemy wtedy szybkiego dostępu do informacji, a wszystko, co chociaż trochę straci naszą uwagę, jest momentalnie pomijane. Z tego powodu, podczas tworzenia treści, powinno uwzględniać się urządzenia mobilne. Zobacz, jak skutecznie trafiać do odbiorców mobilnych i jak projektować zawartość, która pojawi się na ekranach smartfonów.

Czytaj dalej Jak skutecznie trafiać do odbiorców mobilnych?

Aktualizacja algorytmu Google – marzec i kwiecień 2018

Aktualizacja algorytmu Google - marzec i kwiecień 2018

Co ma wpływ na wysoką pozycję witryny w wyszukiwarce Google?

Znamy większość najważniejszych czynników mających kluczowy wpływ na pozycję naszej witryny w wyszukiwarce Google. Są to między innymi: słowa kluczowe i ich zagęszczenie, wysoka jakość linków, unikalna treść, szybkość ładowania witryny czy jej optymalizacja pod kątem urządzeń mobilnych. Warto pamięć, że istnieje także szereg innych parametrów, które znane są tylko programistom Google’a. Mają one istotny wpływ na to, co zobaczymy na stronie wyszukiwania. Gigant z Mountain View cały czas stara się ulepszać swój produkt. Aktualizacje algorytmów wyszukiwarki Google to w zasadzie norma – firma twierdzi, że są przeprowadzane praktycznie codziennie. Kilka w razy roku pojawiają się poprawki tzw. głównego algorytmu (core algorithm), które potrafią zatrząść pozycjami wielu witryn i zmienić sposób, w jaki podchodzi się do pozycjonowania strony. Zobacz, jak wyglądała aktualizacja algorytmu Google w marcu oraz kwietniu 2018. Za ich sprawą spora część witryn odnotowała widoczne zmiany w swoich pozycjach.

Czytaj dalej Aktualizacja algorytmu Google – marzec i kwiecień 2018

Opis menu – jak za pomocą tekstu przekonać do zakupu potraw?

Opis menu - jak za pomocą tekstu przekonać do zakupu potraw

Jak wzbudzić apetyt konsumenta?

Każdy z nas lubi zjeść coś dobrego. Uwielbiamy odkrywać nowe smaki i kosztować potrawy z kuchni z całego świata. Właściciele lokali i barów często dwoją się i troją, aby przekonać klienta do zakupu właśnie ich propozycji. Wydaje się to trudnym zadaniem, zwłaszcza wtedy, gdy jedzenie trzeba opisać za pomocą tekstu. Okazuje się jednak, że po zastosowaniu kilku prostych technik można bardzo szybko wzbudzić apetyt konsumenta. Oto praktyczne wskazówki, które pomogą Ci stworzyć skuteczny opis menu!

Czytaj dalej Opis menu – jak za pomocą tekstu przekonać do zakupu potraw?

Jak prowadzić blog firmowy? Poradnik dla dostawców sprzętu dla gastronomii

Jak prowadzić blog firmowy - Poradnik dla dostawców sprzętu dla gastronomii

Czym jest blog firmowy?

Blogi w internecie znacznie ewoluowały od momentu swojego powstania w latach 90 XX w. Początkowo były one wirtualnymi dziennikami, w których blogerzy publikowali swoje przemyślenia. Stopniowo ulegały one specjalizacji, każdy blog zaczął zajmować się konkretną tematyką, związaną z zainteresowaniami twórcy. Następnie nadszedł czas, w którym zainteresowały się nimi firmy, co okazało się strzałem w dziesiątkę. Dobrze prowadzony blog przyciąga dużo klientów i umożliwia budowanie wyjątkowej, dwustronnej relacji. To miejsce, w którym firma może podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem i odpowiedzieć na potrzeby i problemy swoich odbiorców. Oto poradnik przeznaczony w szczególności dla dostawców sprzętu dla gastronomii. Pokaże on, w jaki sposób blog firmowy może zachęcić właścicieli lokali i firm cateringowych do zakupu sprzętu. Zobacz przydatne wskazówki, dzięki którym wartość tekstu rośnie i jest on chętnie czytany przez odbiorców.

Czytaj dalej Jak prowadzić blog firmowy? Poradnik dla dostawców sprzętu dla gastronomii