Artykuły eksperckie – czym się charakteryzują i czemu służą?

Obecnie to właśnie w internecie szukamy rozwiązań na większość nurtujących nas problemów. Bez względu na to, czy dotyczą aranżacji industrialnego wnętrza, czy metod na zgubienie zbędnych kilogramów. W sieci z pomocą przychodzą artykuły eksperckie, z których ludzie chętnie korzystają. Czym się charakteryzują i jak je pisać, aby porwały tłumy? Co …

Jak tworzyć teksty blogowe, które pozyskają klientów? Case study

Coraz więcej firm decyduje się na prowadzenie bloga firmowego. I nic w tym dziwnego. To świetny sposób na dotarcie do szerokiego grona odbiorców i budowanie trwałych relacji z nimi. Teksty blogowe stanowią doskonałą okazję do tego, aby przekazywać czytelnikom porady związane ze świadczonymi przez nas usługami i dostarczać odpowiedzi na …

Oferty pracy na Facebooku-alternatywa dla LinkedIn?

Właściciel Facebooka-Mark Zuckerberg wielokrotnie „czerpał inspiracje” od konkurencji, raz po raz implementując nowe funkcje w aplikacjach należących do jego spółki. Po wprowadzeniu opcji Snapchata do Instagrama nadszedł czas na portal specjalizujący się w kontaktach zawodowo-biznesowych. Czy oferty pracy na Facebooku będzie stanowić realną alternatywę dla LinkedIn i portali z ogłoszeniami?

Jak napisać artykuł ekspercki?

Nie od dziś wiadomo, że wartościowa treść jest potężnym  narzędziem w procesie promowania firmy i przywiązywania do niej użytkowników. Wiele marek prowadzi blogi, na których zamieszczają teksty mające przyciągnąć uwagę i zainteresować potencjalnych klientów. Świetnym sposobem na osiągnięcie zamierzonych celów jest poruszanie tematów, które mogą rozwiązać problemy czytelników i powiększą …

Optymalizacja treści na blogu – wskazówki dla początkujących

Prowadzenie bloga to dziś chleb powszedni dla wielu twórców internetowych oraz firm. Coraz więcej osób słusznie zdaje sobie sprawę, że content jest tym, co napędza sprzedaż. Właściwa treść zachęca do czytania i pozostania na dłużej, a także przekonuje do skorzystania z przedstawianej oferty. Żeby jednak strona funkcjonowała poprawnie, a do …

Jak stworzyć ciekawe hasło reklamowe?

Sukces firmy zależy od różnych czynników, przy czym paradoksalnie finalny produkt nie jest najważniejszym z nich. Aby klient docenił oraz identyfikował się z daną marką, niezbędne są działania mające na celu wytworzenie odpowiedniego jej wizerunku. Jedną z istotniejszych kwestii w tym kontekście jest slogan reklamowy. Wydaje się, że to tylko …

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Sprzedaż online, ze względu na łatwość i mniejsze koszty prowadzenia biznesu, cieszy się dużą popularnością. Niektóre stacjonarne sklepy decydują się nawet na rozpoczęcie wyłącznie działalności wysyłkowej. Jednak nie wszystko jest takie proste, jak wygląda. Aby odnieść sukces w tej branży, trzeba znać kilka niezwykle istotnych zasad rządzących zakupami w sieci. …

Czy powinno się justować tekst na stronie internetowej?

Treści internetowe to obecnie podstawa w komunikacji z użytkownikami. Nie bez powodu mówi się, że content stanowi najważniejszy element w przekazie marketingowym. Warto jednak zadbać, aby dobra treść została odpowiednio „opakowana”. Nawet najlepiej napisany tekst nie będzie przynosił korzyści, kiedy jego forma zniechęci czytelnika. Atrakcyjność prezentowanego materiału obejmuje wiele różnych …

Opisy produktów w sklepach internetowych. Przykłady i praktyczne wskazówki jak pisać

W sieci pojawia się coraz większa liczba sklepów internetowych. Dzięki specjalnym platformom i względnie powszechnej wiedzy uruchomienie takiej witryny może trwać zaledwie kilka godzin. Każdy właściciel portalu, który sprzedaje jakieś produkty bądź usługi z całą pewnością zdaje sobie sprawę z tego, co zachęca klientów do zakupu towaru. Skuteczne teksty sprzedażowe …