Jak pisać posty, aby zdobywać klientów w social mediach?

Przemyślana komunikacja w social mediach jest równie istotna, jak pisanie artykułów eksperckich na firmowego bloga. Dlaczego? Przede wszystkim tworzenie poprawnych wpisów potrafi skutecznie przyciągnąć uwagę ściśle określonej grupy odbiorców. W efekcie nasza aktywność w mediach społecznościowych może stać się wiarygodną formą promocji prowadzonego bloga. Stanowi to duże ułatwienie dla czytelników, …

Meta description – co to jest i jak wpływa na pozycję strony?

Opisy meta description są najczęściej pomijanymi elementami podczas procesu optymalizacji strony. Niesłusznie, bowiem tagi te są nie tylko skrupulatnie analizowane przez algorytmy wyszukiwarek. Dobrze skonstruowany opis strony może skutecznie przyciągnąć uwagę użytkownika. Czym jest meta description oraz jak wpływa na widoczność witryny? I co najważniejsze: jak tworzyć unikalne opisy? Meta …

Salon meblowy w internecie – jak zaplanować treści?

Zaangażowanie odbiorców poprzez treści umieszczane na stronie internetowej leży w gestii każdego prowadzącego biznes, niezależnie od jego specyfiki i profilu. Dobra strategia i właściwy dobór treści pomoże nie tylko naszym klientom, ale także nam, zwłaszcza w kontekście promocji marki. Content marketing to świetne narzędzie, dzięki któremu salon meblowy ma szansę …

Cennik copywritera – ile kosztuje tekst?

Jedną z żelaznych zasad content marketingu jest przygotowanie i rozpowszechnianie unikalnej i wartościowej treści. Nic dziwnego, bowiem algorytmy Google’a coraz skuteczniej indeksują wysokiej jakości teksty, a w efekcie tego wiele firm decyduje się na skorzystanie z usług copywritingu. Pozostaje więc zadać pytanie: ile kosztuje tekst? Odpowiedź na nie jest zależna od …

Jak pisać teksty SEO? Poradnik dla nowicjuszy

Treści uwzględniające zasady SEO to obecnie podstawa przy prowadzeniu wszelkich stron internetowych nastawionych na pozyskiwanie nowych użytkowników. Aby być widocznym dla osób w sieci niezbędne jest przestrzeganie kilku ważnych zasad. Z tego poradnika dowiesz się, jak pisać teksty SEO, by dopasować się do algorytmów Google i zachęcić jak największą liczbę …

Pisanie artykułów poradnikowych – praktyczne wskazówki

Artykuły poradnikowe stanowią doskonały sposób na przyciągnięcie użytkowników i przekazanie im wartościowej treści, której aktywnie poszukują. Takie działanie może wpłynąć na znaczną poprawę zarówno ruchu na stronie, jak i wskaźnika konwersji. Musisz pamiętać, że pisanie artykułów poradnikowych to proces, który wymaga przygotowania i opracowania skutecznej koncepcji. Jak zrobić to dobrze? …

Artykuły sponsorowane – czy warto w nie inwestować?

Nowoczesna reklama nie jest już wyłącznie doraźnym korzystaniem z narzędzi marketingowych oraz umieszczaniem perswazyjnych materiałów na ulicach, w mediach oraz przestrzeni internetowej. Aby odnieść sukces, niezbędna jest spójna strategia, która obejmuje stałe dbanie o wizerunek marki. Skutecznym rozwiązaniem, chętnie wykorzystywanym przez firmy, są artykuły sponsorowane. Największą ich zaletą jest brak …

Artykuły eksperckie – czym się charakteryzują i czemu służą?

Obecnie to właśnie w internecie szukamy rozwiązań na większość nurtujących nas problemów. Bez względu na to, czy dotyczą aranżacji industrialnego wnętrza, czy metod na zgubienie zbędnych kilogramów. W sieci z pomocą przychodzą artykuły eksperckie, z których ludzie chętnie korzystają. Czym się charakteryzują i jak je pisać, aby porwały tłumy? Co …

Jak tworzyć teksty blogowe, które pozyskają klientów? Case study

Coraz więcej firm decyduje się na prowadzenie bloga firmowego. I nic w tym dziwnego. To świetny sposób na dotarcie do szerokiego grona odbiorców i budowanie trwałych relacji z nimi. Teksty blogowe stanowią doskonałą okazję do tego, aby przekazywać czytelnikom porady związane ze świadczonymi przez nas usługami i dostarczać odpowiedzi na …