Content marketing jako narzędzie promocji różnej wielkości przedsiębiorstw. – Brief.pl

Bez wątpienia, polscy przedsiębiorcy przeznaczają coraz więcej środków na reklamę w internecie – potwierdza to choćby ostatni raport IAB AdEx, według którego wydatki na digital osiągnęły wartość 4,5 miliarda złotych. Nic dziwnego, bowiem narzędzia takie jak np. telemarketing znacznie straciły na swojej mocy sprzedażowej, z kolei wysyłanie ofert handlowych do …

Dobre zdjęcie, i co dalej? Kilka słów o optymalizacji obrazów

W jednym z ostatnich artykułów podkreślaliśmy, że umiejętnie stworzony opis produktu jest niczym wirtualna sprzedawca. Dzięki prawidłowemu określeniu grupy docelowej oraz przy użycia języka korzyści, możemy skutecznie przekonać klienta do skorzystania z naszej oferty. To jednak nie wszystko. Nawet najlepszy opis produktu może nie przynieść oczekiwanych efektów, bez opatrzenia go …

O prawidłowym tworzeniu treści ofertowych rozmawiamy z Rafałem Mrozem

Słowa, które sprzedają? To możliwe, a w contencie produktowym wręcz konieczne. Bardzo często podkreślamy, że rozmaite treści, zwłaszcza opisy produktów, mogą okazać się cennym wsparciem dla tradycyjnych handlowców. Pytanie tylko: w jaki sposób to oni powinni konstruować swoje wiadomości email z ofertą, aby zachęcić potencjalnego klienta do współpracy. Praktycznych wskazówek …

Czy warto postawić na synonimizację treści?

Niejednokrotnie podkreślaliśmy, że unikalne treści stanowią kluczowy czynnik dla SEO. Kopiowanie tekstów, zarówno z innej strony, jak i w obrębie tej samej domeny, niesie ze sobą poważne konsekwencje. Świadomi tego właściciele sklepów online coraz częściej decydują się więc na skorzystanie z pomocy doświadczonych copywriterów. Nierzadko jednak stworzenie opisu dla każdego …

Emoji – czy warto je stosować?

Za sprawą social mediów emoji stały się nieodłącznym elementem komunikacji internetowej. Co ciekawe, pierwsze emotikony powstały już w 1982 roku, za sprawą Scotta Fahlmana. W jednej z wiadomości mailowej po raz pierwszy zastosował on symbole „uśmiechniętej” i „smutnej” minki. Obecnie emoji stanowią skuteczny sposób na wizualne uatrakcyjnienie treści, a także …

Jaki content jest najbardziej wartościowy?

Słynne słowa Billa Gates’a: content is a king zdają się nie tracić na aktualności. Z marketingu treści korzystają zarówno wielkie przedsiębiorstwa, jak i nowo powstałe sklepy internetowe. Z badań IAB Polska wynika, że już trzy lata temu ponad 80% marketerów deklarowało wykorzystywanie tego typu narzędzi. Nie ma wątpliwości, że z roku na …

Jak dobrać content do grupy odbiorców?

Według zeszłorocznego Raportu Strategicznego INTERNET, sporządzonego przez IAB Polska, większość firm przyznaje, że korzysta z narzędzi content marketingu. Dodatkowo, znaczna część z nich deklaruje, iż działania w tym zakresie są efektywne. W rezultacie na stronach coraz większej liczby sklepów i firm można zapoznać się m.in. z unikalnymi opisami produktów czy …

Dlaczego nazwy produktów w sklepie internetowym są tak ważne?

Nie ma wątpliwości, że rynek e-commerce rozwija się w Polsce dynamicznie. Świadczy choćby o tym rosnąca liczba sklepów online. Według raportu Bisnode wynika jednak, że tylko 30% z nich działa w internecie dłużej niż osiem lat. Główną przyczyną takiego stanu rzeczy jest duża (i stale rosnąca) konkurencja, z którą należy borykać …

5 podstawowych błędów SEO

Wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania, dotarcie do potencjalnych klientów, a co za tym idzie: zwiększenie zysków sprzedaży. To jedne z głównych zalet, które niesie za sobą złożony proces SEO. Pozycjonowanie strony internetowej stanowi obecnie jedną z najskuteczniejszych form promocji marki w sieci. Jednocześnie z roku na rok staje się coraz …