Salon meblowy w internecie – jak zaplanować treści?

Zaangażowanie odbiorców poprzez treści umieszczane na stronie internetowej leży w gestii każdego prowadzącego biznes, niezależnie od jego specyfiki i profilu. Dobra strategia i właściwy dobór treści pomoże nie tylko naszym klientom, ale także nam, zwłaszcza w kontekście promocji marki. Content marketing to świetne narzędzie, dzięki któremu salon meblowy ma szansę …

Cennik copywritera – ile kosztuje tekst?

Jedną z żelaznych zasad content marketingu jest przygotowanie i rozpowszechnianie unikalnej i wartościowej treści. Nic dziwnego, bowiem algorytmy Google’a coraz skuteczniej indeksują wysokiej jakości teksty, a w efekcie tego wiele firm decyduje się na skorzystanie z usług copywritingu. Pozostaje więc zadać pytanie: ile kosztuje tekst? Odpowiedź na nie jest zależna od …

Jak pisać teksty SEO? Poradnik dla nowicjuszy

Treści uwzględniające zasady SEO to obecnie podstawa przy prowadzeniu wszelkich stron internetowych nastawionych na pozyskiwanie nowych użytkowników. Aby być widocznym dla osób w sieci niezbędne jest przestrzeganie kilku ważnych zasad. Z tego poradnika dowiesz się, jak pisać teksty SEO, by dopasować się do algorytmów Google i zachęcić jak największą liczbę …

Pisanie artykułów poradnikowych – praktyczne wskazówki

Artykuły poradnikowe stanowią doskonały sposób na przyciągnięcie użytkowników i przekazanie im wartościowej treści, której aktywnie poszukują. Takie działanie może wpłynąć na znaczną poprawę zarówno ruchu na stronie, jak i wskaźnika konwersji. Musisz pamiętać, że pisanie artykułów poradnikowych to proces, który wymaga przygotowania i opracowania skutecznej koncepcji. Jak zrobić to dobrze? …

Artykuły sponsorowane – czy warto w nie inwestować?

Nowoczesna reklama nie jest już wyłącznie doraźnym korzystaniem z narzędzi marketingowych oraz umieszczaniem perswazyjnych materiałów na ulicach, w mediach oraz przestrzeni internetowej. Aby odnieść sukces, niezbędna jest spójna strategia, która obejmuje stałe dbanie o wizerunek marki. Skutecznym rozwiązaniem, chętnie wykorzystywanym przez firmy, są artykuły sponsorowane. Największą ich zaletą jest brak …

Artykuły eksperckie – czym się charakteryzują i czemu służą?

Obecnie to właśnie w internecie szukamy rozwiązań na większość nurtujących nas problemów. Bez względu na to, czy dotyczą aranżacji industrialnego wnętrza, czy metod na zgubienie zbędnych kilogramów. W sieci z pomocą przychodzą artykuły eksperckie, z których ludzie chętnie korzystają. Czym się charakteryzują i jak je pisać, aby porwały tłumy? Co …

Jak tworzyć teksty blogowe, które pozyskają klientów? Case study

Coraz więcej firm decyduje się na prowadzenie bloga firmowego. I nic w tym dziwnego. To świetny sposób na dotarcie do szerokiego grona odbiorców i budowanie trwałych relacji z nimi. Teksty blogowe stanowią doskonałą okazję do tego, aby przekazywać czytelnikom porady związane ze świadczonymi przez nas usługami i dostarczać odpowiedzi na …

Oferty pracy na Facebooku-alternatywa dla LinkedIn?

Właściciel Facebooka-Mark Zuckerberg wielokrotnie „czerpał inspiracje” od konkurencji, raz po raz implementując nowe funkcje w aplikacjach należących do jego spółki. Po wprowadzeniu opcji Snapchata do Instagrama nadszedł czas na portal specjalizujący się w kontaktach zawodowo-biznesowych. Czy oferty pracy na Facebooku będzie stanowić realną alternatywę dla LinkedIn i portali z ogłoszeniami?