Sprzedaż online – co decyduje o jej sukcesie?

Nie ma wątpliwości, że coraz więcej Polaków kupuje online. Potwierdzają to m.in. wyniki najnowszego raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2019”, według którego odsetek internautów, decydujących się na e-zakupy wynosi obecnie 62%. To prowadzi z kolei do dynamicznego wzrostu liczby sklepów internetowych. Niemniej, według doniesień Bisnode Polska tylko 30% z nich …

Personalizacja treści – podstawa współczesnego marketingu

Sekretem skutecznej sprzedaży online jest połączenie dwóch elementów: prawidłowego doboru grupy docelowej oraz nadania właściwego komunikatu. Coraz częściej w tym temacie mówi się więc o rozwiązaniach z zakresu Marketing Automation, a co za tym idzie: personalizacji treści. Współczesne systemy dostarczają wielu cennych informacji na temat odbiorców marki, które mogą zostać …

Content marketing B2B vs. B2C – najważniejsze różnice

Nie ma nic zaskakującego w stwierdzeniu, że marketing treści w B2B różni się od tego prowadzonego w ramach B2C. Dogłębne zrozumienie występujących różnic pomaga jednak w opracowaniu skuteczniejszej strategii content marketingowej i podejmowaniu przemyślanych decyzji budżetowych. Bez względu na to, czy dana firma działa w sektorze B2B czy B2C (bądź …

Omnichannel marketing – jak go wspierać za pomocą treści?

Według badań przeprowadzonych przez Aspect Software wynika, że marki, które wdrożyły omnichannel, uzyskały o 91% lepsze wyniki w zakresie utrzymania klientów w porównaniu ze swoją konkurencją. Strategia ta polega na dostosowywaniu komunikatów do odbiorców, przy użyciu wielokanałowej komunikacji. Zdaniem wielu ekspertów omnichannel prowadzi do skutecznego zwiększenia sprzedaży, dzięki umiejętnemu łączeniu …

Skuteczny content marketing – jak go tworzyć? Wywiad z Arturem Jabłońskim

Content marketing stał się w ostatnich latach jednym z najskuteczniejszych sposobów komunikacji firm z klientami. Rozmaite marki dostrzegają duży potencjał w dostarczaniu treści oraz skupianiu się na potrzebach odbiorców. Czy rosnąca liczba blogów oraz kont firmowych w social mediach nie sprawia jednak, że działania z zakresu marketingu treści stają się …

Content marketing i UX strony – dlaczego i jak je łączyć?

Content marketing i UX – to połączenie ma swoje zastosowanie przede wszystkim w przypadku stron internetowych, mówi się w końcu, żeby nie oceniać książki po okładce, ale jak jest w praktyce? Spójna narracja marketingowa pomoże osiągnąć sukces reklamowy firmom z każdej branży. Te dwa działania dają najlepsze efekty wtedy, gdy …

O skutecznym tworzeniu tekstów SEO rozmawiamy z Szymonem Słowikiem

Nie ma wątpliwości, że coraz więcej marek decyduje się na wdrożenie działań z zakresu pozycjonowania i content marketingu. Oba obszary wzajemnie się uzupełniają, dzięki czemu promocja staje się jeszcze bardziej skuteczna. O tym, jak efektywnie łączyć obie sfery rozmawiamy z Szymonem Słowikiem.   Conture: Efektywne pozycjonowanie to marzenie każdego, kto …

Słowa kluczowe w tekstach SEO

Obecność fraz w tekstach na stronie internetowej ma ogromne znaczenie. Dobrze dobrane i użyte słowa kluczowe mogą pomóc w poprawie pozycji witryny w wynikach wyszukiwania. Dzięki nim użytkownik w sieci, czyli potencjalny klient, może trafić na daną witrynę internetową. Istotne jest jednak odpowiednie rozmieszczenie i zagęszczenie słów kluczowych w tekstach. …

Efekt ROPO i Reverse ROPO – jak zwiększa się świadomość współczesnych klientów?

Według raportu GfK “Wojna światów, czyli cała prawda o handlu online i offline”, przeprowadzonego w czerwcu bieżącego roku, wartość obrotów w polskim handlu wynosi aktualnie niemal 440 mld złotych. Co istotne, jedna trzecia (126 mld złotych) z nich dokonywana jest w centrach handlowych. Z kolei jedna dziesiąta, czyli 39 mld …

Jak tworzyć skuteczne teksty zapleczowe?

Pozycjonowanie to bez wątpienia złożony i wieloetapowy proces. Każdy, kto zdecydował się na ten sposób promowania swojej strony, z pewnością zetknął się z pojęciem tekstu zapleczowego. Ten z kolei odgrywa kluczową rolę w procesie link building, wpływając tym samym na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. W ostatnim czasie na temat …