Bez wątpienia, polscy przedsiębiorcy przeznaczają coraz więcej środków na reklamę w internecie – potwierdza to choćby ostatni raport IAB AdEx, według którego wydatki na digital osiągnęły wartość 4,5 miliarda złotych. Nic dziwnego, bowiem narzędzia takie jak np. telemarketing znacznie straciły na swojej mocy sprzedażowej, z kolei wysyłanie ofert handlowych do adresatów z zakupionej bazy mailingowej grozi obecnie karą. W zamian polskie firmy i przedsiębiorstwa mają do dyspozycji m.in. content marketing, który nie tylko wspomaga działania SEO, ale pozwala także zbudować określony wizerunek marki.

 

autor: Patrycja Stachowiak

 

artykuł brief

 

Content marketing — trendy w 2021 roku
Content marketing — trendy w 2021 roku

Miniony rok pokazał nam, że jedyną pewną rzeczą w życiu jest zmiana. Znacząco wpłynął na nastroje oraz nawyki konsumentów i Read more

6 sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym za pomocą treści

Pandemia COVID-19 gwałtownie przyspieszyła rozwój e-commerce w Polsce. Według badania przeprowadzonego przez agencję Catchers, na początku 2020 roku szacowało się, Read more

Onboarding w czasie pandemii a content marketing – jak to połączyć?
onboarding a content marketing

Onboarding a content marketing - jak wykorzystać treści w procesie wdrożenia pracownika?

Kanibalizacja słów kluczowych – czym jest i jak jej zapobiec?
kanibalizacja słów kluczowych czym jest

Działania z zakresu SEO stanowią fundament w procesie promowania marki w internecie. Mimo powszechnie dostępnych informacji na temat copywritingu SEO Read more

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *