Content Marketing — teksty, tłumaczenia, grafiki, Social Media, reklama ADS, pozycjonowanie

Live Audio i Instagram Stories – co nowego w mediach?

tworzenie unikalnych treści content marketing poznań

Live Audio i Instagram Stories – kolejne nowości

Cześć! Kolejny raz przychodzimy z dawką aktualizacji w mediach społecznościowych. Szczerze mówiąc, prawdopodobnie w trakcie pisania tego tekstu pojawia się kolejna nowość w aplikacjach. Jesteśmy pod wrażeniem jak szybko i często programiści (szczególnie Instagrama) wprowadzają świeże funkcje do serwisów. Czyżby targety na rok 2016 nie zostały jeszcze wyrobione? 😉 Nie przynudzając, przechodzimy do konkretów. Na pierwszy ogień, wspomniany już Instagram!

Niedawno pisaliśmy o możliwości zapisywania postów (jeśli jeszcze nic o tym nie wiesz, zapraszamy tutaj) oraz “lubienia” komentarzy (więcej info pod tym linkiem). Teraz wracamy do kolejnych porównań do aplikacji z duszkiem. Dlaczego? Od wczoraj na Insta Stories możemy dodać naklejki, lokalizacje czy czas. Do tego tymczasowo mamy dostęp do świątecznych pisaków.

poznań agencja marketingowa content marketing copywriting

Każda z naklejek występuje w kilku wersjach. Po kliknięciu zmieniamy ich styl – w zależności od nastroju czy kolorystyki zdjęcia. Taka sama opcja istnieje w przypadku lokalizacji, czasu czy temperatury. Łatwo możemy zmienić wielkość naklejek ich położenie. Brzmi znajomo?

Do tego trzy kolejne nowości: “bez użycia rąk”, która pozwala na nagrywanie filmów …. bez konieczności trzymania przycisku, nieograniczona ilość tekstu na zdjęciu lub wideo oraz możliwość zapisania zapisania wszystkich video w jednym pliku (tylko na iOS).

copywriting produktowy poznań oferta

Z kolei co u Facebooka? Ostatnimi czasy transmisje live biją rekordy popularności. Mamy już video live, live 360, przyszedł czas na live audio! Rozwiązanie idealne dla osób, które chcą coś przekazać za pomocą tylko słów. Do tej pory mogliśmy się spotkać z transmisjami “audio”, gdzie statyczne zdjęcie wypełniało lukę obrazu.

tworzenie unikalnych treści content marketing

(źródło: http://bit.ly/2hXkFmA)