Opisy produktów, które sprzedają
Cechą wspólną sklepów internetowych, do których wracają klienci, jest ciekawa treść, atrakcyjna nie tylko dla odbiorcy, lecz także robotów Google, które w nagrodę za dobry i unikalny content, kierują na nią coraz większy ruch. Treściami, które trafiają do klientów i spełniają wymagania algorytmów, jest wszystko to, czym wypełniasz swój sklep internetowy, począwszy od unikalnych opisów produktów, aż po artykuły poradnikowe i treści na stronie głównej.
Jak tworzyć dobre opisy produktów?
Profesjonalny opis produktu lub usługi w Twoim sklepie internetowym powinien:
- dostarczyć niezbędnych informacji technicznych,
- wzbudzić w potencjalnym nabywcy chęć zakupu,
- odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące opisywanego produktu lub usługi,
- zastąpić wizytę w lokalu stacjonarnym lub rozmowę z opiekunem klienta,
- być odpowiednio zoptymalizowany pod SEO.
Jeśli Twoje opisy nie spełniają powyższych kryteriów, warto je dopracować i tym samym zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym.
Jak tworzyć opisy produktów i prezentować je w sklepie online?
Przede wszystkim – opis produktu nie powinien być skopiowany ze strony producenta. Techniczny opis nie tylko nie zachęca do zakupu, lecz fatalnie wpływa na pozycjonowanie w Google, który nie lubi skopiowanego contentu i może zablokować stronę za brak unikalnych treści i duplicate content. Nawet jeśli sprzedajemy wiele podobnych produktów, opisywać je powinna zawsze unikalna treść. Chodzi o to, aby klient czytając opisy produktów pomyślał nie tylko: “Tak, ten produkt ma odpowiedni wymiar i kolor”, ale: “Muszę to mieć! Ten produkt jest odpowiedzią na moje potrzeby!”.
Opisać produkt w taki sposób, żeby doprowadzić do zakupu, to trudna sztuka. Dopiero umiejętne wykorzystanie języka korzyści, modelu AIDA i wiedzy z zakresu SEO, sprawią, że stworzona treść będzie nie tylko dobrze pozycjonować się w wyszukiwarkach, ale też pozytywnie wpłynie na decyzje zakupowe konsumentów.
Nasze duże doświadczenie w tworzeniu opisów produktów i zespół profesjonalnych copywriterów sprawią, że produkty w Twoim sklepie internetowym zaczną sprzedawać się same. Poznaj nasz schemat współpracy i zobacz jak działamy.
Unikalne i atrakcyjne opisy produktów do sklepów internetowych mogą:
- zagwarantować wysokie miejsce w wyszukiwarce,
- pozyskać stałych i nowych klientów, którzy przekonując innych do zakupów u Ciebie, będą całkowicie nieodpłatnie Cię reklamować,
- wyróżnić Twój sklep na tle konkurencji.
Wysokiej jakości treści oraz profesjonalne zdjęcia to podstawa przy tworzeniu opisów w sklepie i klucz do skutecznej sprzedaży online.
Opiszemy produkty z każdej branży!
Specjalizujemy się w branżach: E-commerce, Home&Garden, Beauty&Health, HR & Business oraz Fashion, ale nasz doświadczony i kreatywny zespół ma wiedzę i doświadczenie, żeby tworzyć opisy produktów dla każdej branży.
Chcesz zbudować przewagę konkurencyjną i zbudować wizerunek eksperta? Wybierz Conture i postaw na unikalny content, który sprzedaje.
Piszemy ponad 6 mln znaków miesięcznie. Możemy stworzyć dla Ciebie nawet 1000 unikalnych opisów w skali miesiąca.
Poznaj naszą ofertę i razem z nami nadaj kontur swojej marce!