Tylko dla ludzi o mocnych nerwach!

Halloween – obchodzone jest w nocy 31 października w przeddzień Wszystkich Świętych. Zwyczaj szczególnie kultywowany w krajach amerykańskich. To czas zabaw, przebierańców, upiorów i… kreacji marketingowych. Specjalnie dla Was zebraliśmy kilka halloweenowych reklam.  Macie swoje faworyty? Czekamy na Wasze odpowiedzi w komentarzach!

1. Zaczynamy od tajwańskiej reklamy Asusa z 2015 roku

conture copywriting tworzenie treści poznań

copywriting produktowy conture poznań

conture copywriting content marketing oferta

2. Metro i kontynuacja kultowej już animacji i gry – Dumb Ways To Die

unikalne treści copywriting poznań

copywriting produktowy poznań agencja marketingwa

 

3. Atomic Candy

wyjątkowe treści poznań conture copywriting

 

4. I kilka plakatów…

wyjątkowe treści agencja marketingowa poznań oferta

unikalne treści poznań copywriting oferta

unikalne treści content marketing poznań conture

 

 

oraz już klasyk:

tworzenie unikalnych treści agencja marketingowa poznań

Jak również tegoroczna kreacja Burger King:

ciekawe treści poznań copywriting content marketing

Która z reklam najbardziej przypadła Wam do gustu? A może znacie inne przykłady, które koniecznie powinny się tutaj pojawić? Dajcie nam znać!

Kryzys w branży a przeniesienie firmy do e-commerce – jak zaplanować treści na stronę internetową?

Sprawdź, dlaczego warto zadbać o treści w e-commerce. Zobacz, jak zaplanować artykuły i opisy w sklepie online. Jakie treści są Read more

Jak pisać posty, aby zdobywać klientów w social mediach?
copywriting w social mediach

Przemyślana komunikacja w social mediach jest równie istotna, jak pisanie artykułów eksperckich na firmowego bloga. Dlaczego? Przede wszystkim tworzenie poprawnych Read more

Artykuły sponsorowane – czy warto w nie inwestować?
Artykuły sponsorowane - czy warto w nie inwestować?

Nowoczesna reklama nie jest już wyłącznie doraźnym korzystaniem z narzędzi marketingowych oraz umieszczaniem perswazyjnych materiałów na ulicach, w mediach oraz Read more

Jak stworzyć newsletter, który przyciągnie użytkowników?
Jak stworzyć newsletter który przyciągnie użytkowników

Newsletter to bardzo potężne narzędzie marketingowe, które może wpłynąć na przywiązanie użytkownika i zwiększyć prawdopodobieństwo, że skorzysta z usług firmy, Read more

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *