Tworząc skuteczne teksty reklamowe skupiamy się na zyskach które Państwa klienci zyskają korzystając z usług specjalistów w branży. W internecie pierwsze spojrzenie często decyduje o wyborze potencjalnego klienta.

Skuteczny marketing w internecie to też najwyższej jakości treści reklamowe na stronie. My zajmujemy się ich przygotowaniem.

Zobacz jak łatwo przekonasz klienta do swojej oferty poprzez skuteczne teksty reklamowe.


 

Jak powinien wyglądać
skuteczny tekst reklamowy?

Teksty reklamowe w internecie to specyficzna forma, która wymaga odpowiedniego podejścia do ich tworzenia. To właśnie na nich spoczywa obowiązek przekonania klienta do skorzystania z Twojej oferty. Wszystko to, czym zajmuje się sprzedawca w sklepie stacjonarnym, muszą zawierać właściwie napisane teksty reklamowe. Z tego powodu ich tworzenie wymaga skorzystania z odpowiednich technik, takich jak storytelling czy język korzyści, na których opiera się nowoczesny content marketing.

Skuteczne teksty reklamowe powinny oddziaływać na wyobraźnię oraz emocje odbiorcy. Ich podstawą są zgrabnie ułożone hasła reklamowe czy chwytliwy slogan. Po przyciągnięciu uwagi klienta za pomocą słów i zdjęć, musi on zostać przekonany do tego, że skorzystanie z Twojej oferty to doskonały wybór, który będzie dla niego opłacalny. Jako, że nie może fizycznie dotknąć i poczuć produktu, musi wystarczyć mu obraz oraz właściwie skomponowana treść. Z tego powodu dobre teksty reklamowe korzystają z technik takich jak język korzyści. W jaki sposób wpływają one na odbiór reklamowanej treści?

Język korzyści w
tekstach reklamowych

Język korzyści to technika, która polega na zaprezentowaniu konsumentowi tego, co zyska, jeśli zdecyduje się na Twoją ofertę. Wykorzystuje się do tego cechy produktu czy usługi, które są kluczowe dla klienta. Język korzyści powinien być ściśle powiązany z jego zainteresowaniami i problemami. Bezpośrednie dotarcie do sedna oczekiwań Twoje odbiorcy sprawi, że z chęcią skorzysta z Twojej oferty.

Język korzyści opiera się na modelu cecha -> zaleta -> korzyść. Redagowanie tekstu polega na zaprezentowaniu cechy produktu, do której dodaje się wynikającą z niej zaletę. Następnie przekuwa się to w indywidualną dla każdego konsumenta korzyść, adekwatną do tego kim jest i czego od Ciebie oczekuje. W ten sposób tworzy się solidny argument przemawiający za tym, aby skorzystać z Twojej oferty. Jakie techniki warto wykorzystywać, aby stworzyć skuteczny tekst reklamowy?

Storytelling
klucz do wyobraźni klienta

Kolejne narzędzie, które pomoże Ci stworzyć skuteczne teksty reklamowe to technika nazywana storytellingiem. Polega ona na budowaniu angażujących historii i opowieści, które następnie są wykorzystywane w marketingu. Pojawiają się one zarówno jako teksty na fb, a także w newsletterach czy w formie artykułów na stronie internetowej. Dzięki nim Twoja marka będzie mogła w ciekawy sposób zaprezentować ważne dla niej wartości i idee, pośrednio promując swój produkt. Technika ta doskonale buduje relacje z konsumentami i prowadzi do tego, że Twój tekst zostaje w ich pamięci na dłużej. Wykorzystanie storytellingu to kolejny element układanki, często wykorzystywany w prowadzeniu nowoczesnego marketingu.

W czym jeszcze pomogą Ci właściwe napisane teksty reklamowe? Z pewnością sprawią, że Twoje strony internetowe będą o wiele lepiej widoczne w sieci. W jaki sposób?

Pozycjonowanie za pomocą
tekstów reklamowych

Wysoka pozycja Twojej strony internetowej w sieci ma kluczowe znaczenie. To podstawa, która pozwoli Ci na utrzymanie wysokiego ruchu na Twojej witrynie. Nie powinna być ona bagatelizowana, dlatego teksty SEO powinny pojawiać się regularnie. Z tego powodu, tworząc teksty reklamowe warto  wziąć pod uwagę kwestie pozycjonowania. Odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi i linkowanie sprawią, że coraz częściej będziesz pojawiać się na najwyższych miejscach Google’a czy Binga. Automatycznie przeniesie się to na większą liczbę użytkowników, a co za tym idzie, realnie zwiększy to Twoje zyski. Pamiętaj, że jeśli dotychczas pomijałeś zasady SEO w swoich tekstach reklamowych, nic nie stoi na przeszkodzie, aby odpowiednia korekta tekstu naprawiła ten błąd.

Pamiętaj o
odpowiednim języku

Tworzenie skutecznych tekstów reklamowych to w dużej mierze eksperymentowanie i próba zrozumienia swojego konsumenta. Im bardziej dopasowana do niego treść, tym lepiej odpowiada na jego problemy i potrzeby. Tworząc tekst reklamowy należy pamiętać o tym do kogo piszesz i w jaki sposób to robisz. Styl i forma języka, a także zastosowane słownictwo mają kluczowe znaczenie w odbiorze treści. Warto pamiętać o zasadzie odwróconej piramidy, znanej wśród dziennikarzy. Polega ona na pisaniu tekstu w taki sposób, aby najważniejsze jego elementy znalazły się na samym początku. W ten sposób walczy się o uwagę konsumenta, który bardzo szybko znudzi się ścianą treści. Pamiętając o tych uwagach zniwelujesz szansę na to, że Twój odbiorca po przeczytaniu kilku zdań straci zainteresowanie Twoim tekstem i zrezygnuje z przeglądania Twojej oferty.

Pozwól, aby to profesjonaliści
przekonali klientów do Twojej oferty

Po otrzymaniu tej dawki wiedzy z pewnością jesteś bardziej świadomy tego, jak tworzyć odpowiednie treści. Jeśli mimo tego nadal chcesz skorzystać z pomocy profesjonalistów, zobacz, co przygotowała dla Ciebie agencja reklamowa Conture z Poznania. Doskonale rozumiemy potrzeby użytkowników i wiemy, w jaki sposób tworzyć teksty reklamowe. Potrafimy oddziaływać na wyobraźnię oraz pobudzać emocje, dzięki temu sprawimy, że klienci chętnie skorzystają z Twojej oferty. Pozwól nam na stworzenie dla Ciebie wyjątkowych treści, w których nie zabraknie języka korzyści, storytellingu, a także odpowiednich słów kluczowych. Tworzymy skuteczne teksty reklamowe i artykuły sponsorowane dla klientów z takich miast jak Poznań, Wrocław, Kraków, GdańskWarszawa czy Łódź. Zgłoś się do nas już teraz i spraw, że konsumenci błyskawicznie przekonają się do Twojej oferty.

teksty reklamowe