Co to jest content marketing?

Content marketing – według definicji Kotlera – jest długofalową strategią działania, której celem jest pomaganie i edukowanie klienta w danej dziedzinie, aby wzbudzić  jego chęć zakupu, a w późniejszym czasie lojalność wobec danej marki.

Celem content marketingu jest komunikacja z otoczeniem przedsiębiorstwa bez użycia komunikatów sprzedażowych oraz budowanie pozytywnej i silnej więzi z klientami.

Treści marketingowe tworzone przez markę i przekazywane do otoczenia mają duży wpływ na postrzeganie jej przez ludzi. Dzielenie się wiedzą staje się nie tylko modne, ale powoduje pozytywne skojarzenia, ponieważ marka nie tylko chce sprzedać produkt, ale także dzielić się tym, co potrafią i/lub wiedzą jej specjaliści. W świecie mediów społecznościowych oraz blogów przekazywanie tego typu komunikatów staje się łatwiejsze i przynosi lepsze efekty. Większość firm jest ekspertem w swojej dziedzinie, dlaczego tego nie wykorzystać?

Co takiego w takim razie warto publikować?

Każdy poszukuje wiedzy, dlatego warto się nią dzielić!

Chciałbyś rozpocząć działania content marketingowe? Skontaktuj się z nami >> kontakt@conture.pl

Pomożemy Ci!

Język korzyści, czyli jaki?
Język korzyści, czyli jaki?

Tworzenie treści atrakcyjnych dla odbiorcy Klienci są zewsząd bombardowani różnorodnymi ofertami reklamowymi. Często składają się one z suchych, niezrozumiałych dla nich faktów. Read more

Skuteczność content marketingu – w jaki sposób ją mierzyć?
Skuteczność content marketingu – w jaki sposób ją mierzyć

Jak kontrolować działania content marketingowe? Jeśli chcemy, aby nasze działania content marketingowe przyniosły sukces, musimy w odpowiedni sposób je kontrolować Read more

Opisy produktów w sklepie i artykuły na bloga
opisy produktow w sklepie

Od czego zacząć - blog i opisy produktów w sklepie Opisy produktów w sklepie, ciekawe artykuły branżowe na blogu. Co Read more

Jak mierzyć efektywność kampanii marketingowych na Facebooku?
Jak mierzyć efektywność kampanii?

Wraz ze wzrostem popularności biznesowej strony Facebooka zwiększyła się również liczba kampanii marketingowych, które prowadzone są za pośrednictwem tego portalu. Read more

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *