Z prymitywnym preclem niewiele dziś zdziałasz w content marketingu. Potrzebujesz prawdziwych tekstów – rzetelnych, zajmujących i przydatnych właśnie dla twoich odbiorców. Na twojej stronie odwiedzający powinien poczuć się jak Alicja w Czarodziejskim Świecie Produktów. Jak ten świat stworzyć?

W 1865 roku została wydana „Alicja w Krainie Czarów”, która na zawsze zmieniła literaturę dla dzieci. Wprowadziła do niej olbrzymią porcję wyobraźni i przedziwną logikę snu. Czy content marketing jest podobnie nowatorskim pomysłem? Ten burzliwie rozwijający się typ marketingu zawsze będzie nieco przypominał pogoń za króliczkiem. Może jednak możliwe jest sformułowanie kilku jego uniwersalnych zasad?

 

autor: Kornel Maliszewski

 

CZYTAJ WIĘCEJ

Content marketing — trendy w 2021 roku
Content marketing — trendy w 2021 roku

Miniony rok pokazał nam, że jedyną pewną rzeczą w życiu jest zmiana. Znacząco wpłynął na nastroje oraz nawyki konsumentów i Read more

6 sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym za pomocą treści

Pandemia COVID-19 gwałtownie przyspieszyła rozwój e-commerce w Polsce. Według badania przeprowadzonego przez agencję Catchers, na początku 2020 roku szacowało się, Read more

Onboarding w czasie pandemii a content marketing – jak to połączyć?
onboarding a content marketing

Onboarding a content marketing - jak wykorzystać treści w procesie wdrożenia pracownika?

Kanibalizacja słów kluczowych – czym jest i jak jej zapobiec?
kanibalizacja słów kluczowych czym jest

Działania z zakresu SEO stanowią fundament w procesie promowania marki w internecie. Mimo powszechnie dostępnych informacji na temat copywritingu SEO Read more

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *