agencja copywriterskaAgencja copywriterska – marketing treści, który się opłaca

Właściciele sklepów internetowych często na początku swojej działalności nie przykładają wagi do treści na stronie www. Wydaje im się, że zaopatrzenie strony w teksty nie jest zadaniem trudnym, a także koniecznym do zwiększenia sprzedaży. Wystarczy napisać kilka zdań o sobie oraz wstawić krótkie, skopiowane ze stron producentów opisy produktów. Niestety, bez unikalnych i regularnie pojawiających się treści, strona nie osiągnie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Użytkownicy nigdy nie trafią do sklepu takiego przedsiębiorcy, a co za tym idzie nie wybiorą jego produktów lub usług. W takiej sytuacji  niezbędna jest zmiana podejścia i zdecydowanie się na SEO copywriting – usługę, którą dostarcza profesjonalna agencja copywriterska.

Agencja content marketingowa – wybierz skuteczne treści

Stworzenie unikalnych opisów produktów, a także angażujących artykułów blogowych, poradnikowych czy eksperckich wymaga wiedzy na temat branży oraz doświadczenia w tworzeniu podobnych treści. W dobrej agencji content marketingowej zatrudnieni są wykwalifikowani copywriterzy – absolwenci filologii polskiej, dziennikarstwa, a także marketingu i psychologii. Specjalizują się oni w różnych dziedzinach, dzięki temu właściciel sklepu internetowego może być pewien, że otrzyma profesjonalne wsparcie, niezależnie od branży. Zadaniem content managera w agencji copywriterskiej jest wyznaczenie do zlecenia osoby, która najlepiej poradzi sobie z daną branżą i jej specyfiką. Agencja content marketingowa niewątpliwie przeważa w tej kwestii nad samodzielnym copywriterem, którego zakres działania i doświadczenie są jednak ograniczone do kilku wybranych branż. 

Agencja copywriterska  – dlaczego warto postawić na outsourcing treści 

Poinformowani i śledzący trendy właściciele sklepów internetowych coraz częściej zdają sobie sprawę jak ważne są treści umieszczone na ich stronie. Wielu z nich zatrudnia swoich copywriterów lub współpracuje z freelancerami. Takie działania niosą za sobą pewne ryzyka, które wyeliminować można poprzez współpracę z agencją copywriterską, z którą możemy elastycznie zwiększać i zmniejszać wolumen zamówienia, nie decydując się na stałe zatrudnienie. Z pozoru odstraszające wyższe stawki, w końcowym rozliczeniu nie stanowią problemu, dlatego nie musimy obawiać się o cennik. Przy większej skali zamówienia i znaków, możemy liczyć na atrakcyjne zniżki.

W przypadku współpracy z pracownikiem na etacie lub realizowaniu zleceń przez freelancera, musimy liczyć się z możliwymi nieobecnościami związanymi z chorobą lub urlopem. Agencja copywriterska nie praktykuje dłuższych nieobecności i mimo wewnętrznych urlopów, zawsze jakiś copywriter pełni rolę dyżurującą i przejmuje pełną opiekę nad zleceniami. Nie musimy również obawiać się ryzyka odpowiedzialności za skopiowane z innych stron treści – duplicate content, w przypadku współpracy z agencją – odpowiedzialność za tworzone treści i ich unikalność, leży po jej stronie. 

agencja copywriterskaPostaw na jakość i unikalne treści

Na co dzień tworzymy przede wszystkim dla branż: E-commerce, Home & Garden, HR & Business, Beauty & Health oraz Fashion, ale realizujemy zlecenia z różnych specjalizacji – zobacz nasze portfolio. Piszemy unikalne opisy produktów i kategorii, treści na strony www, artykuły reklamowe, poradnikowe, blogowe i eksperckie oraz teksty SEO. Co miesiąc tworzymy ponad 6mln znaków, dlatego w skali miesiąca możemy zrealizować dla Ciebie nawet 1000 unikalnych opisów oraz kilkadziesiąt artykułów poradnikowych lub blogowych. Zawsze z góry określamy termin realizacji i cenę za zlecenie, a tworzone przez nas treści są  zgodne z zasadami SEO. Zobacz w jaki sposób działamy i jak wygląda proces współpracy z nami.

Możesz bezpośrednio skontaktować się z nami:
telefonicznie: 696 436 156
mailowo: kontakt@conture.pl

Uzupełnij formularz i opisz krótko szczegóły dotyczące zlecenia
– wrócimy do Ciebie z wyceną i wskazówkami jak zwiększyć sprzedaż i widoczność strony!