Czy wiesz, że dobry opis produktu, kategorii lub sklepu pełni nie tylko funkcję informacyjną, ale też bezpośrednio zachęca Twojego klienta do zakupu?

Odpowiednio zredagowany opis spowoduje, że więcej osób trafi na Twoją stronę z wyszukiwarki Google!

Wybierz unikalne opisy zgodne z zasadami SEO i zarabiaj.


 

Profesjonalny opis sklepu internetowego
kluczem do sukcesu

Dopracowany opis sklepu internetowego odgrywa bardzo ważną rolę w odbiorze Twojej firmy zarówno przez potencjalnych i obecnych klientów, jak i przez roboty Google. Dobrze skonstruowane teksty sprawią, że odbiorcy bez problemu odnajdą interesujące ich informacje, a odpowiednie nasycenie frazami kluczowymi pozytywnie wpłyną na pozycjonowanie Twojej strony www w wyszukiwarce Google. Dzięki temu Twój sklep będzie lepiej widoczny, a prawdopodobieństwo, że potencjalni nabywcy zrobią zakupy właśnie u Ciebie, znacznie wzrośnie. Przełoży się to na większą popularność Twojego sklepu oraz na większe zyski ze sprzedaży. Dlatego, jeśli nie wiesz, jak przygotowywać dopracowane opisy kategorii i produktów do sklepu, zgłoś się do profesjonalnej agencji content marketingowej, która zajmie się tym za Ciebie.

Odpowiednio dobieraj język do swoich klientów i
do tego, co sprzedajesz

Opisy produktów w sklepie internetowym powinny różnić się w zależności od tego, co znajduje się w ofercie Twojego sklepu oraz tego, do kogo kierujesz swoje produkty. Dlatego najpierw musisz określić swoją grupę docelową. Gdy będziesz znał wiek i zainteresowania swoich potencjalnych klientów, tworzenie opisów kategorii i produktów będzie o wiele prostsze. Na podstawie specyfikacji grupy docelowej można dobrać odpowiednie słownictwo i język korzyści. Innym słownictwem należy posługiwać się w przypadku sprzedaży detalicznej produktów spożywczych, a zupełnie inaczej, gdy oferujesz oprogramowanie informatyczne dla firm. W pierwszym przypadku lepiej postawić na prosty język, pozbawiony specjalistycznych nazw i wtrąceń. Z kolei w sklepie B2B ze specjalistycznymi oprogramowaniami lepiej sprawdzi się fachowe nazewnictwo i profesjonalny język. Dzięki odpowiedniemu dobraniu formy i słów opisy w sklepie internetowym, który prowadzisz, będą lepiej zrozumiałe przez Twoich potencjalnych klientów, co dodatkowo zachęci ich do zakupów w Twoim sklepie.

Wyróżnij się tekstami
jedynymi w swoim rodzaju

Jedną z najważniejszych cech opisów stron internetowych i sklepów online powinna być ich unikatowość. Nigdy nie kopiuj gotowych treści ze strony producentów ani nie parafrazuj tekstów dostępnych na stronach konkurentów. Takie opisy będa niżej oceniane przez roboty Google, co poskutkuje znacznie gorszym pozycjonowaniem Twojej strony. Jeśli chcesz, aby Twój sklep internetowy znalazł się w TOP 10 w wyszukiwarce, musisz postawić na unikalne opisy kategorii i produktów. Nieszablonowe i jedyne w swoim rodzaju teksty pozytywnie wpłyną na zainteresowanie Twoim sklepem i sprawią, że potencjalni nabywcy chętniej go odwiedzą i zrobią w nim zakupy.

Stosuj frazy kluczowe
z rozwagą

Wykonując opisu do swojego e-sklepu, koniecznie musisz pamiętać o frazach kluczowych. Jak je dobierać? Najlepiej zastanowić się, czego dokładnie mogą szukać Twoi potencjalni klienci i jakie słowa będą oni wpisywać do wyszukiwarki, szukając produktów, które są dostępne w Twojej ofercie. Stosuje te frazy w opisach sklepu internetowego i wszystkich dostępnych w nim produktów. Pamiętaj jednak, aby robić to z rozwagą. Zbyt duże natężenie fraz kluczowych może sprawić, że roboty Google obniżą wartość Twoich tekstów oraz uznają je za próbę manipulowania algorytmem. Będzie miało to bardzo negatywne skutki i sprawi, że Twoja strona nie będzie miała szans znaleźć się na wysokiej pozycji w wyszukiwarce.

Profesjonalny SEO copywriting
dla kogo?

Odpowiednie dobieranie fraz kluczowych oraz dopasowywanie słownictwa i języka korzyści do odbiorcy nie jest łatwym zadaniem. Jeśli SEO i tworzenie zgrabnych, unikatowych treści nie są Twoją mocną stroną, to możesz skorzystać z usług profesjonalnej agencji content marketingowej. Z pomocą specjalistów, którzy zajmują się tworzeniem treści na pewno uda Ci się stworzyć wyjątkowe teksty do sklepu internetowego, które przyczynią się do lepszego pozycjonowania strony. Dzięki specjalistycznej wiedzy, doświadczeniu oraz intuicji profesjonalni copywriterzy stworzą dla Ciebie opisy kategorii, opisy produktów i opisy stron oraz sklepów internetowych. Będą przestrzegać nie tylko zasad SEO, ale także użyją odpowiedniego języka, dobranego do Twojej grupy docelowej. Dzięki temu możesz mieć pewność, że Twój biznes e-commerce zacznie cieszyć się większym zainteresowaniem, co przełoży się na wzrost sprzedaży.

Zaufaj profesjonalistom i
postaw na unikatowe opisy

Nasza agencja oferuje szeroki zakres usług związanych content marketingiem. Zajmujemy się pisaniem tekstów na zamówienie dla sklepów internetowych i na strony www. Wykonujemy teksty zdalnie, dzięki czemu możemy pracować zarówno dla firm z Poznania, Warszawy, Gdańska jak i z Łodzi, Krakowa czy Wrocławia i wielu innych miast Polski. Dzięki specjalistycznym treściom Twoja strona internetowa lub e-sklep będą wyżej pozycjonowane przez Google, a Twoi klienci lepiej zrozumieją opisy produktów i kategorii. Zadbaj o aspekty wizualne oraz bogatą, wartościową treść, która przyciągnie nowych klientów i przełoży się na większe zyski ze sprzedaży. Zaufaj doświadczeniu marki Conture i skorzystaj z naszych fachowych usług tworzenia unikalnych treści na strony www i do e-commerce.

opisy produktów