copywriting sprzedażowyCopywriting sprzedażowy – jak zwiększyć sprzedaż w sklepie online? 

W obecnych czasach coraz więcej konsumentów decyduje się na zakupy online. Można dokonać ich o każdej porze dnia i nocy, są wygodne i szybkie. Klienci chętnie wybierają tę formę zakupów, jednakże mają swoje wymagania – potrzebują konkretnych informacji. Copywriting sprzedażowy to dziedzina marketingu, której celem jest zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym, poprzez treści. W  e-commerce to właśnie słowo pełni rolę sprzedawcy. Profesjonalne opisy produktów w wyczerpujący sposób opisują ich cechy, zalety oraz korzyści płynące z użytkowania.

SEO copywriting – jak sprzedawać teksty słowem?

Właściciele sklepów internetowych często zastanawiają się czy słowo pisane może mieć tę samą moc, co profesjonalna pomoc konsultanta w sklepie stacjonarnym. Odpowiedź na to pytanie nie jest zaskakująca. Klient zapoznając się z ofertą sklepu, widzi jedynie treści i zdjęcia, więc to właśnie content pełni rolę wirtualnego handlowca. Jak w wielu innych przypadkach wartość tekstów zależy od ich jakości oraz treści, którą za sobą niosą. Dlatego właśnie warto skorzystać z pomocy naszej agencji copywriterskiej, zatrudniającej wykwalifikowanych SEO copywriterów.

Jak zwiększyć ruch na stronie?

Na realny wzrost sprzedaży mają wpływ roboty indeksujące oraz sami klienci. W branży e-commerce nie można o nich zapomnieć. Te pierwsze skanują stronę, oceniają treści na niej się pojawiające i na podstawie tego poprawiają lub obniżają pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Wyższe miejsca w Google z kolei pozwalają klientom szybko odnaleźć daną witrynę, zwiększa się na niej ruch i tym samym zainteresowanie ofertą. Konsumenci, którzy na stronie znajdą nie tylko treści zgodne z SEO, ale także wyczerpujące informacje na interesujące ich tematy, chętniej zdecydują się na zakup. Wybierając sklep, postawią na ten, który cechuje się profesjonalnym podejściem i dzieli ekspercką wiedzą. 

Copywriting sprzedażowyArtykuły blogowe, poradnikowe i eksperckie – zwiększają ruch na stronie. 

Czy tylko unikalne i wyczerpujące opisy produktów i kategorii wpływają na sprzedaż? Oczywiście, że nie. Równie ważne są treści na stronę www oraz artykuły blogowe, poradnikowe czy eksperckie. To właśnie artykuły najbardziej napędzają ruch na stronie – regularna publikacja treści zmusza roboty google do częstego odwiedzania witryny. Ponadto, jeżeli będą one zachowywały wysoką jakość oraz przekazywały wartościową wiedzę, staną się także atrakcyjne dla realnych użytkowników. Dodatkowo zawarte nich odpowiednie linkowanie do produktów, nie tylko zwiększy ich atrakcyjność względem SEO, ale także wpłynie pozytywnie na decyzje zakupowe klientów. Content produktowy, w którego skład wchodzą właśnie artykuły na temat danych produktów, przyczynia się do znacznego wzrostu sprzedaży. 

Postaw na copywriting sprzedażowy i pomoc profesjonalnej agencji copywriterskiej!


Nasza agencja content marketingowa na co dzień zajmuje się copywritingiem sprzedażowym. Tworzymy treści dla branż:  E-commerce, Home & Garden, Beauty & Health, HR & Business oraz Fashion – zobacz nasze portfolio. Dostarczamy ponad 6 mln znaków miesięcznie, razem możemy przekroczyć 7 mln. Skontaktuj się z nami i zamów unikalne treści do swojego sklepu internetowego.

Możesz bezpośrednio skontaktować się z nami:
telefonicznie: 696 436 156
mailowo: kontakt@conture.pl

Uzupełnij formularz i opisz krótko szczegóły dotyczące zlecenia
– wrócimy do Ciebie z wyceną i wskazówkami jak zwiększyć sprzedaż i widoczność strony!