Unikalne treści to podstawa, ale niestety nie każdy zdaje sobie z tego sprawę. Problem kopiowania treści to dość powszechne zjawisko w branży e-commerce, gdzie często przy tworzeniu opisów produktów bierze górę pokusa pójścia na skróty. Co to jest duplicate content i dlaczego warto uważnie przyjrzeć się temu zjawisku?

DUPLICATE I THIN CONTENT

Duplicate content to powielanie treści lub grafik, które zostały już umieszczone wcześniej na innej stronie. Często sklepy internetowe kopiują np. opisy produktów ze strony producenta lub innych stron oferujących te same produkty. Zdarza się też, że na stronach konkurencyjnych firm pojawiają się mocno inspirowane wpisy blogowe i poradnikowe, które zawierają fragmenty lub nawet całość skopiowanych treści.

autor: Sandra Kluza

MŚP Biznes

 

Content marketing — trendy w 2021 roku
Content marketing — trendy w 2021 roku

Miniony rok pokazał nam, że jedyną pewną rzeczą w życiu jest zmiana. Znacząco wpłynął na nastroje oraz nawyki konsumentów i Read more

6 sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym za pomocą treści

Pandemia COVID-19 gwałtownie przyspieszyła rozwój e-commerce w Polsce. Według badania przeprowadzonego przez agencję Catchers, na początku 2020 roku szacowało się, Read more

Onboarding w czasie pandemii a content marketing – jak to połączyć?
onboarding a content marketing

Onboarding a content marketing - jak wykorzystać treści w procesie wdrożenia pracownika?

Kanibalizacja słów kluczowych – czym jest i jak jej zapobiec?
kanibalizacja słów kluczowych czym jest

Działania z zakresu SEO stanowią fundament w procesie promowania marki w internecie. Mimo powszechnie dostępnych informacji na temat copywritingu SEO Read more

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *