unikalny seo copywritingSEO Copywriting – zwiększ widoczność strony

Treści na stronie internetowej mogą być nieskuteczne. Szczególnie jeżeli podczas ich tworzenia nie wykorzystamy kluczowych dla pozycjonowania wytycznych. Właśnie dlatego tak ważnym i popularnym trendem jest SEO copywriting. Ta dynamiczna dziedzina marketingu wciąż się rozwija, branża SEO jest bowiem jedną z najbardziej rozwojowych. 

SEO copywriting to nic innego jak dostarczanie angażujących i unikalnych tekstów, zgodnie z zasadami SEO. Ich treść oraz formatowanie wpływają pozytywnie na pozycjonowanie sklepu czy strony internetowej w wyszukiwarce Google. Dziedzina ta obejmuje wszelkie słowo pisane, które pojawia się na witrynie danej firmy. SEO wykorzystać należy zarówno przy tworzeniu opisów produktów i kategorii, jak i artykułów eksperckich, blogowych oraz poradnikowych. Przykłady poprawnie napisanych treści, które pozycjonują, znajdziesz w naszym portfolio

Postaw na unikalne treści, nie zapominaj o frazach kluczowych

Większość osób SEO kojarzy jedynie ze stosowaniem fraz kluczowych. Oczywiście, są one ważne dla pozycjonowania, jednakże nie opiera się one tylko na nich. Bardzo ważna jest także poprawność językowa, wartość jaką niesie za sobą tekst, a także unikalność treści. Opisy produktów czy artykuły skopiowane z innej witryny nie tylko nie pozycjonują, ale wręcz obniżają miejsce strony w wynikach wyszukiwania. 

Formatowanie treści a SEO

Na SEO Copywriting wpływ ma także formatowanie tekstu. Warto stosować boldowanie, czyli pogrubienie fraz kluczowych. Tak przygotowane słowa nie tylko są lepiej rozpoznawane przez roboty indeksujące Google, ale także zwracają uwagę użytkowników, którzy ze względu na te frazy odwiedzili dany sklep internetowy. Ważne jest także stosowanie nagłówków, których wartość jest wyższa niż zwykłego tekstu – dlatego warto korzystać ze słów kluczowych w tym fragmencie opisu czy artykułu. Nie powinno zapominać się także o metaopisach, odpowiadających często za ściągnięcie klienta na daną stronę www.

unikalny copywritingAtrybuty ALT i title – czyli SEO na treściach się nie kończy


Ostatnim punktem optymalizacji treści pod SEO jest odpowiednie sformatowanie obrazów. Co to oznacza? Nawet najlepsze zdjęcie czy grafika samo z siebie nie wpłynie na pozycjonowanie sklepu internetowego. Obraz poprawia jej pozycję tylko wtedy, gdy jest odpowiednio zoptymalizowany. Nasza profesjonalna agencja copywriterska dostarcza treści zgodne z zasadami SEO. Jako pasjonaci tej dziedziny marketingu, śledzimy bowiem wszystkie trendy oraz stosujemy je w swojej pracy. 

Nasza agencja content marketingowa zatrudnia wykwalifikowanych absolwentów filologii polskiej i dziennikarstwa, którzy interesują się nowinkami z branży SEO. Dzięki temu tworzone przez nas artykuły blogowe, opisy produktów czy treści na stronę www zawsze charakteryzują się najwyższą jakością. Na co dzień piszemy dla branż: E-commerce, Home & Garden, Beauty & Health, HR & Business oraz Fashion, jednak dobrze czujemy się także w wielu innych dziedzinach. Skontaktuj się z nami i sprawdź czy Twój sklep należy do jednej z nich.

Możesz bezpośrednio skontaktować się z nami:
telefonicznie: 696 436 156
mailowo: kontakt@conture.pl

Uzupełnij formularz i opisz krótko szczegóły dotyczące zlecenia
– wrócimy do Ciebie z wyceną i wskazówkami jak zwiększyć sprzedaż i widoczność strony!