artykuły blogoweJakie artykuły blogowe mają największą wartość? 

Właściciele firm i sklepów internetowych zdają sobie sprawę, że prowadzenia bloga firmowego ma duży wpływ na pozycjonowanie strony. Coraz rzadziej spotyka się strony i sklepy, które nie posiadają tej zakładki. Często jest też po prostu zaniedbana – prowadzona niechlujnie, rzadko aktualizowana, a pojawiające się na niej artykuły blogowe nie niosą za sobą żadnej wartości (oprócz upchniętych nienaturalnie kilku fraz kluczowych). Sklepy online i strony nie posiadające swojego bloga nie wykorzystują całego potencjału i tracą pozycję w wynikach wyszukiwania. Strona nie pozycjonuje się tak dobrze, jak mogłaby przy właściwym zarządzaniem blogiem. Zobacz nasz artykuł na blogu, mówiący o tym w jaki sposób prowadzić bloga firmowego?

Wysoka jakość – postaw na unikalne artykuły blogowe

Treści na bloga firmowego powinny cechować się wysoką jakością. Dlaczego? Ich celem powinno być trafienie do serc odbiorców. Dobre artykuły blogowe angażują czytelników, dostarczają im wiedzy, pełnią rolę artykułów poradnikowych i  zachęcają do skorzystania z usług firmy lub zakupu produktów w sklepie internetowym. Ponadto wartościowe treści są lepiej oceniane przez roboty indeksujące stronę. Jeżeli zależy Tobie na uzyskaniu miejsca w pierwszej 10 wyników wyszukiwania – postaw na profesjonalną agencję copywriterską. Zapoznaj się z naszym portfolio, w którym znajdziesz m.in. artykuły blogowe

Poprawne teksty i naturalne frazy kluczowe

Jaki content jest najbardziej wartościowy? Przede wszystkim ten satysfakcjonujący klientów, ponieważ artykuł blogowy nie tylko powinien zaspokajać ich ciekawość, ale także cechować się poprawnym i schludnym językiem. Bardzo ważne jest to, aby frazy kluczowe stosować z umiarem, tak aby naturalnie pojawiały się w tekście. Te sztucznie naszpikowane słowami kluczowymi nie wyglądają dobrze, trudno się je czyta, a także nie niosą za sobą żadnej wartości. Przyjemny odbiór treści zapewnia także odpowiednie formatowanie tekstów. Zastosowanie wyróżnień, akapitów, nagłówków oraz wyliczeń, pozytywnie wpływa na przejrzystość artykułu, a co za tym idzie ułatwia jego odbiór. 

Artykuły blogowe – podstawa do budowania relacji z klientami

Prowadzenie wysokiej jakości bloga firmowego to nie tylko SEO copywriting. Stanowi on bazę, na podstawie której przedsiębiorca może zbudować trwałe relacje ze swoimi klientami. Te z kolei mogą zaowocować regularnymi decyzjami zakupowymi. Szczególnie jeżeli Twoją grupą docelową są odbiorcy wierni marce. Bardzo ważne jest zatem to, aby stworzyć jak najlepszy i jak najbardziej profesjonalny wizerunek firmy. Unikalne i wyczerpujące temat treści, zarówno artykuły eksperckie, artykuły poradnikowe oraz artykuły blogowe, przyczyniają się do nadania firmie miana specjalisty i zwiększenia widoczności strony, a co za tym idzie – sprzedaży.

Regularna aktualizacja bloga – klucz do sukcesu

Na niechlujność bloga najczęściej wskazuje jednak jego niekonsekwentna aktualizacja. Wiele stron i w sklepów internetowych prowadzi blogi, na których ostatni wpis został opublikowany wiele miesięcy wcześniej. Na początku swojej działalności właściciele sklepów internetowych chętnie podejmują różnego rodzaju działania, których celem jest uzyskanie lepszych pozycji w wynikach wyszukiwania. Z upływem czasu zaczyna jednak brakować chęci oraz energii na tworzenie unikalnych artykułów, a aktualizacja bloga firmowego spada często na dalszy plan. Dzieje się tak szczególnie gdy inne obowiązki np. te związane ze sprzedażą i obsługą klienta, pochłaniają czas bez reszty. Jeżeli znalazłeś się w takiej sytuacji – skorzystaj z pomocy agencji copywriterskiej i zleć nam tworzenie artykułów blogowych oraz pisanie artykułów na zamówienie.

artykuły blogoweAgencja copywriterska – postaw na pomoc profesjonalistów!

Na co dzień specjalizujemy się w tworzeniu treści dla branż: E-commerce, Home & Garden, Beauty & Health, HR & Business oraz Fashion. Co miesiąc piszemy ponad 6mln znaków, dlatego w skali miesiąca możemy dla Ciebie realizować nawet kilkadziesiąt unikalnych artykułów poradnikowych lub artykułów blogowych.

Wybierz Conture i postaw na siłę słowa oraz treści, które skutecznie sprzedają! Wchodzę – chcę zwiększyć sprzedaż!

Możesz bezpośrednio skontaktować się z nami:
telefonicznie: 696 436 156
mailowo: kontakt@conture.pl

Uzupełnij formularz i opisz krótko szczegóły dotyczące zlecenia
– wrócimy do Ciebie z wyceną i wskazówkami jak zwiększyć sprzedaż przez Twoją stronę!